به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

من و احسان دولتی.....

بازم سلام.حالتون خوبه.....؟

انشالله که خوبه.خیلی فکر کردم که این پست وبلاگ را چی بزارم و به این نتیجه رسیدم که نوبتی هم باشه نوبته احسان دولتیه(هم خونه زمان دانشجویی)


احسان دولتی، دانشجوی رشته شهرسازی، اهل تهران ، یه آدم بامزه، باحال، خوش صحبت و شطرنج باز خوب.

البته اینا بگم من از عید سال 89 شطرنج بازی نمی کنم و یه سری دلایلی هم واسه خودم دارم که شخصیه.


خلاصه....

چی میگفتم...؟؟؟؟آهان......

این احسات دولتی فقط یه نقطه ضعف داشت اونهم یکمی بدقول بود.

همین....

همیشه هم بدقولی نمیکرد ولی گاهی وقتا هم آدما حسابی میذاشت سر کار....


ولی بازم میگم پسر خیلی خوبی بود.

انشالله هرجا که هست موفق باشه.بگو انشالله.......


نظرات 2 + ارسال نظر
احسان دولتی یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام منم احسان دولتی اهل کرمانشاه و فارغ التحصیل رشته نرم افزا کامپیوتر هستم عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

زنده باد همه احسان دولتی ها...
ما شما را هم دوست داریم

جهانگرد چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ق.ظ http://kolbe-akx.mihanblog.com

وای میمیرم واسه احسان بچه خیلی معاشرتی و با ادبیه و خیلی گرم ما که هر وقت میدیدمش داشت میخندید
و اما محمد اقایی که خوش قول بود مثلا میرفتم کلاسشون میگفتم محمد امروز باید بیای خونمون می اومد اما نمیدونم چرا یکدفعه غیبش میزد بعد سر صبح می اومد البته بد برداشت نکنید بنده خدا کارش شده بود صبح تا شب درس بخونه و به سر کار و... شب تا صبح هم بره خرابکارهای بقیه رو جمع و جور کنه
در مورد شطرنح محمد جان علی رغم خوب بازی کردنم منم کنار گذاشتم

احسان پسر باخالی بود ولی یه بدی داشت:
زود همه را فراموش کرد...
ولس جاش تو قلبمونه....
.
.
.
.
داداشم...
ما هر کاری بکنیم وظیفه ست....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد