به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

امان از دست علمی کاربردی...

باید پرسید قانون را واسه چی نوشتند؟مگه نه اینکه نوشتنش که اجراش کنند...


قانون میگه هر دانشجویی که تو آزمون های زیر نظر سازمان سنجش شرکت میکنه چه قبول بشه و چه قبول نشه باید واسش کارنامه صادر بشه تا ببینه سطح علمیش توی اون آزمون چقدر بوده...

اصلاً حق هر شرکت کننده ایه که بعد از شرکت در آزمون نمره علمیش، درصد تصحیح سوالاتش و نمره جز و کلش را بهش ابلاغ کنند اما...


امان از دست این علمی کاربردی....

امان از دست این علمی کاربردی....

امان از دست این علمی کاربردی....


نه کارنامه صادر میکنه، نه اطلاع رسانی شفافی داره، نه میگه تکلیف اونایی که اعتراض دارند چیه...


من مطمئنم، مطمئنم، مطمئنم...... کارشناسی قبول می شدم.طبق محاسبات دقیق خودم(بر اساس یادداشت برداری سر جلسه امتحان و مقایسه اونها بعد از امتحان با متن جزوات) درصد تصحیح نمره جز من 80 الی 85 % بود.

یعنی چی؟....

یعنی اینکه قبولم.اما وقتی به سایت سنجش(که الهی مرده شور سر تخته این سایت را بشوره) مراجعه کردم فقط نوشته بود مردود....!!!!!!

نه کارنامه ای، نه توضیحی،  نه لااقل یه فحش آبداری که تسکین پیدا کنیم.....


الان هم که دفترچه کارشناسی پودمان اومده اصلاً معلوم نیست سر فصل سوالات آزمونش دروس دبیرستانه(؟)، دروس کاردانیه(؟)، مرجع دیگه ایه(؟)، اطلاعات عمومیه(؟)، بر اساس کتب کره مریخه(؟)....


به خود سازمان هم که تماس میگیریم، خانمی که جواب تلفن ها را میده(با لحنی آمیخته به ساز و جاز و ویولن بر روی تن صدای محترم و شیشه ایشون!!!!!) میگند لطفاً سوالات غیر عادی نپرسید!!!!!!!!!

حالا شما بگید من چیکار کنم.....؟

الهی که اون سازمانتون........(!!!!!!!!!!!!)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد