به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

پارادوکس سکوت



پارادوکس!!

به این دو ضرب المثل معروف توجه کنید:
سکوت نشانه رضایت است!
جواب ابلهان خاموشیست!
حالا به نظر شما سکوت نشانه چیست؟؟

نظرات 13 + ارسال نظر
بهار شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:31 ب.ظ http://bachchemahal123.blogfa.com

جالب بود

ملیحه شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ

حالا چیکار کنیم؟
سکوت کنیم یا نکنیم

منم نمی دونم...!!!!!

محب شهدا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://hadisenafs.blogfa.com.

سلام جناب آقایی.زیبا می نویسد.
افرین.
از کوچه آقای دهقانیان می گذشتم.تا به اینجا راهنمایی شدم.
هرچند که خانه ی ما در پایین ترین نقطه شهر در انتهای کوچه بن بستی است.
اما انقدر ته مانده ای از مهر و صفا داریم که نگذراییم به دوستان دوستانمان بد بگذرد.
اگر راهتان به سمت ما افتاد بدانید بر سر کوچه به انتظار ایستادهام.
اگر محرم دیدید.شماره رمز را بما هم بگوییدتا از رمزینه هایتان دست خالی وبی نصیب بنگردیم.

سلام محب شهدا
دوستان آقای دهقانیان، برای ما نور چشمند...
با افتخار لینک شدید تا تارنمایم تبرک به نام شهدا شود...
.
.
راستی...
شنیده بودم مهر و صفای زیادی در پایین ترین نقطه شهر در انتهای کوچه بن بستی است...
و شنیده ام که گفته اند:
در محفل ما هرچه اگر نیست، صفا هست
هرجا که صفا هست، یقین نور خدا هست
.
.
من که آلوده ام و دعایم مستجاب نمیشود.شما که نور خدا را دارید برای فرجش دعا کنید.

تسنیم یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ق.ظ http://t36.blogsky.com

سلام .به نظر من سکوت نشانه خیلی چیزهاست؛حتی به قول شما نشانه چیزهای پارادوکس.در ضمن وبلاگ من مشکلی نداشت چند بار امتحان کردم.

سلام بانوی اردیبهشت....
من با افتخار شما را لینک کردم ولی باور کنید اصلاً نمیتونم هیچ کلیکی روی وبلاگ شما انجام بدم...
لطف کنید مجدداً پیگیری کنید تا من هم بتونم نظراتم را ارسال کنم...
از اینکه به من سر می زنید سپاسگزارم

نگین یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

نه خب پارادوکس نداره!
هر کدومش یه جایی کاربرد داره

تسنیم یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://t36.blogsky.com

سلام مجدد.اگر با مرورگر اکسپلورر باز کنید احتمالا مشکلی نخواهد بود.خیلی ممنون از لطفتون.شماهم متقابلا لینک شدید.البته من نتونستم لینکم رادر میان لینکهاتون پیداکنم!

علی رهنما یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:18 ب.ظ http://shabgardemobtala.blogfa.com

سلام
به گلیرد زیاد سر می زنی؟
آیا آقای محمد گلیردی را می شناسی دبیر جامعه شناسی
ممنون میشوم برای من شماره تماسی یا یادداشتی در وبلاگم بگذارید

marzi یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ

اولین بار نیست که به وبلاگتون میام.ولی آخرین بار خواهد بود.مطالب جالبی داری.

من گاهی وقتا از سکوت بیزارم...

امیدوارم موفق باشی.

سلام جناب marzi
این باعث افتخار من بوده که قبلاً به من سر میزدید.
لطفاً باز هم قدم روی چشمهای ما بگذارید و باز هم سر بزنید...
ای کاش دلیل آخرین بار بودن را می گفتید...

محب شهدا یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام.ممنون که آمدی .
شما هم با افتخار لینک شدید.
الهی الحقنی بالشهدا والصالحین

س یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ

سلام
اصلا پارادوکس ندارد . هر سکوتی نشانه ی اندیشه ی عالی نیست و همچنین همیشه هم نشان رضایت نه .

Elnaz یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

تا حالا شده بخوای داد بزنی ولی نتونی ؟
این موقع سکوت از همه کاری بهتره
تا حالا شده داد بزنی بعدش پشیمون بشی؟
این موقع سکوت از همه کاری بهتره
تا حالا شده فکر کنی داد زدن بی فایدست؟
این موقع سکوت از همه کاری بهتره
تا حالا شده کسی سرت داد بزنه؟
این موقع سکوت از همه کاری بهتره
تا حالا شده بخوای سر کسی داد بزنی؟
این موقع سکوت از همه کاری بهتره
سکوت اینقدر محکمه که شاید باور نکنی
این موقع سکوت از همه کاری بهتره

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام الناز خانم
چرا بدون اسم؟؟؟؟

Elnaz سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام.خسته شدم از دسته اسمم.
فکر کنم امتحانا خل و چلم کرده.

انشالله امتحاناتتون را با موفقیت پشت سر بزارید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد