به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

من بزرگترین مخترع تاریخم...!!!!

ماجرایی پیش اومد که الان احساس میکنم هیچ فرقی با یک مخترع بزرگ ندارم.


موضوع از این قراره:


مدتی بود سرعت اینترنتم اومده بود پایین، گاهی وقتا هم وسط دانلود یا آپلود اینترنتم قطع میشد.اینقدر نسبت به قطع شدن اینترنت یا پایین بودن سرعت حساسم که راضیم ماهانه ده برابر پول بدم ولی اینترنتم اشکالی پیدا نکنه.


این شد که حدس زدند نکنه مشکل از کابل کشی خط تلفنم باشه...


منم روز جمعه با بابام دست به کارشدم و تمامی خطوط تلفن داخلی را عوض کردم.البته تمامی ارتباطات داخلی تلفن و اینترنت ساختمان را با کمترین لوازم تغییر دادم.


شاید باور نکنید ولی من عجیب و غریب ترین کارهای تاریخ اینترنت را انجام دادم. و این کارهای عجیب و غریب  اینه:


1- از کابل آنتن تلویزیون برای کابل اینترنت استفاده کردم....!!!!!!


2- از چسب برق به جای سوکت اتصال اینترنت استفاده کردن....!!!!!!


مطمئنم الان میگید دارم خالی میبندم ولی به خدا همه این کارها را کردم و با کمال تعجب دیدم هم سرعت اینترنتم به حالت عادی و خوبش برگشت و هم دیگه مشکل قطعی ندارم...!!!!!!!!


کی باور میکنه کابل آنتن کارکنه یا چسب برق کار سوکت اینترنت را انجام بده.


مگه باید به یه نفر جایزه نوبل بدند یا توی جشنواره خوارزمی لوح تقدیر بدند تا به عنوان یه مخترع بزرگ بشناسندش...!!!!


به خدا اگه زکریای رازی و الکساندرگراهام بل و ابوریحان بیرونی و ..... امروز زنده بودند به من افتخار میکردند...!!!!

 

پاورقی نامه:

فلفل نبین چه ریزه، بنداز تو آبگوشت وانگهی، سیبیلا بابات میچرخه...
نظرات 6 + ارسال نظر
مرسده خانم یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ http://ye2khtare.blogsky.com/

ها هااااااا...خیلی بهت افتخار میکنیم
ما کابلمون از رو بالکنمون رد میشه بعد باد که میزد خش داشت یا اینترنت قطع میشد یا تلفنمون تا آفتاب بزنه!
117 هم نتونست حلش کنه..حتی بابام
ولی من پارسال به تنهایی درستش کردم...حتی طوفان هم بیاد خشِ کوچولو هم نداره..
خیلی نابغم نه؟!!!!!

به نظر من دیگه کارهایی که میکنیم را به کسی نگیم.
جون یه موقع اسرائیل و آمریکا ما را با دانشمندای هسته ای اشتباه میگیره و ترورمون میکنه...

سید مرتضی آوینی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ق.ظ http://alef_laam_raa.mihanblog.com/

با مطلب تهران و آخرالزمان به روزم
منتظر حضور سبزتان

دخترشرقی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

موفقیت جنابعالی را در کشف و ازدیاد نمودن سرعت اینترنت به شما و خانواده گرامی تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو همین نوری که از این کشف نصیبتان گردیده است ، به درجات بالای هدفمندی موفقیت در امر پیشرفت کاری و باریتان نائل گردید و اختراعات زیادتری از شما بیننده باشیم.
به امید آن سالها.
با تقدیم احترامات بیشمار زیاد : دختر شرقی

پس منتظر باشید تا کم کم کشفیات جدیدما رو کنم

تسنیم دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://t36.blogsky.com

سلام.اولا ممنون به خاطر تبریک تولدم.ثانیا مواظب خودتون باشید.کسی چشمتون نزنه یا یه وقت ندزدنتون!
ثالثا لهجه اصفهانیتون تو پاورقی مشخص شد

این ثابت میکنه که اورجینالم....

سحر دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام ..عجی پاورقی باحالی بود..
عجب ...پس شاید اینترنت ما هم همینجوری هستش...جناب مخترع

اون پاورقی چکیده ای از احساسات درونم بود...

زیتون (روان شناسی ازدواج) دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:46 ب.ظ http://zatun2001.persianblog.ir

[:S003:]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد