به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

بیچاره دلم




چرا باید همیشه مطلبی نوشته شود یا گفته شود تا کسی ببیند دریای متلاطم زندگی کسی را...

چرا باید همیشه یکنفر برنده باشد و یکنفر بازنده...

چرا باید عده ای آرزوی بهشت کنند وقتی در دنیا در جهنمند؛ عده ای آرزوی بهشت کنند وقتی در دنیا در بهشتند...


سکوتم را به باران هدیه کردم

وجودم را به دریا هدیه کردم

شکستم، تو ندیدی تکه هایم

برایت روز و شبها گریه کردم


پاورقی نامه:

توی چشمهایت تصویر خودم را دیدم

تصور کردم که آن تصویر از قلبت آمده

بیچاره دلم مثل کودکی که پدر فقیرش به او قول دوچرخه می دهد، آرزوی برآورده شدن آرزویم را دارد

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:38 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

خیلی قشنگ بود...مخصوصا شعرت...
منم اپم عزیزم...بیا نظراتم بگو

خواهش میکنم...
اومدم ... خیلی باحال بود...

دخترشرقی شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

متن قشنگی بود مخصوصا خط آخرش.
بیچاره دلم...
دلشو به چیه ما خوش کرده؟؟!(دل و می گم آ)

ممنونم....

تسنیم شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://t36.blogsky.com

سلام.ایشالا همه ارزوهای خوبتون براورده بشه. موفق باشید.

سلام...
مرسی
شما هم همینطور

دختر اناری جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:03 ب.ظ http://ashke-anaar.blogfa.com

راسی
اصفاهانی میباشم

زنده باد هممممممممه اصفاهانی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد