به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

ولادت امام علی، گواهینامه...

اول اینکه سالروز ولادت جانشین به حق پیامبر اکرم(ص)، امیرالمومنین حضرت علی ابن ابیطالب حیدر کرار (علیه السلام ) را به تمامی دوستداران و محبان این امام همام تبریک میگم.


دوم روز مرد را هم به همه آقایون وهمچنین  به خودم تبریک میگم و امیدوارم که بتونیم مثل علی مرد باشیم( البته در برخی مواقع بعیده...!!!)


و بالاخره در امتحان گواهینامه رانندگی قبول شدم.البته دفعه قبل که قبول نشدم بخاطر کل کل با سرهنگ بوداااااا وگرنه دست و فرمونم عالیه، تعریف از خودم نمیکنم ولی از شما چه پنهون مایکل شوماخر(قهرمان اسبق فرمول یک) شاگردم بوده...... بببببببببلهههههههه.....


من فکر میکردم فقط واسه ازدواج میرند آزمایش خون.ولی امروز متوجه شدم واسه گواهینامه هم آزمایش خون واجب شده...!!!


جالب اینجاست که امروز یه فیش 500 تومنی به عنوان عوارض شهرداری(!!!!)، یه فیش 6000 تومنی به عنوان افزایش هزینه آموزش(!!!!!!!!!)، یه فیش 4500 تومنی به عنوان هدیه قبولی به آموزشگاه(!!!!!!!!!!)، یه فیش 2800 تومنی به عنوان کمک به مردم بولیوی(!!!!!!!!!!!!) و یه فیش 4000 تومنی برای آزمایش خون ریختم به حساب تا مراحل آخر تکمیل پرونده گواهینامه را هم پشت سر گذاشته باشم....


البته من شاکی نیستم که این پول ها را ریختم به حساب، یه موقع مسئولین محترم تر از جان تصور نکنند که من ناراضیم. از شیر مادرشون حلالتر(!!!!!!!!!!!!!!!).نوش جونشون(!!!!!!!!!!!!!!)...........


و باید یه تشکر ویژه هم بکنم از آقا سعید که اطلاع دادند اسفندیار خان پیدا شده.بله... ایشون در رکاب محمودخان احمدی نژاد تشریف بردند ارمنستان.خلاصه اسی جون هم گاهی وقتا خسته میشه و میره یه آب و هوایی عوض کنه.



پاورقی نامه:

گیرم که خلق را به طریقی فریفتی

با دست انتقام طبیعت چه میکنی؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
دختر شمال سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ http://r00zaneh.blogsky.com/

کلی مبارکه ، از هفت خوان رد شدی ، هدیه قبولی به آموزشگاه ؟؟؟ کمک به بولیوی شوخی بود دیگه ؟؟؟ بگو کلی پول گرفتن قبولت کردن دیگه ...... حالا شیرینی ما کو ؟

ممنونم
نه بابا شوخی کجا بود.... همه اون پولها را با همون عناوین ازم گرفتند...

شیرینی؟؟

علیرضا سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://village-diplomacy.blogfa.com/

مرسی که بهم سر زدید

در ضمن از نظر کارشناسی تون هم متشکرم

بازم منتظر شما هستم آقا محمد

خواهش میکنم...

ملیحه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:42 ق.ظ http://i-and-my-love.blogsky.com/

ای بابا شمالی کیجا,این آقا محمد به من شیرینی نداد میخواستین به شما شیرینی بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد