به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

جوراب سفیدها، غرامت، ا.م

قبل از هر چیز باید به یه نکته اشاره کنم.اونهم اینه که مدتیه توی مطالبم قسمت خودمونی و قسمت سیاسی را جدا کردم تا هر کس که اهل هر چیزی هست مطلب باب طبع میلش را بخونه...

خودمونیه:

("...

 

خدا مرگم بده مرضیه خانوم...!!!

 دختر شهناز خانوم را دیدی؟!!؟!!

 دختره بی حیا جوراب سفید پوشیده اومده بیرون ...!!!!

 دوره، دوره امام زمونه ها...!!!

خوب شد گشت ارشاد داره جمعشون میکنه...!!!


  ....")

اینا را داشت همسایمون با زن اون یکی همسایمون میگفت.نه که فال گوش وایساده باشم... نه ....

 اتفاقی داشتم رد میشدم که شنیدم... وگرنه مگه من فضولم...

ولی خیلی جالبه.یعنی تمامی مشکلات جامعه ما ختم میشه به جمع آوری دختر شهناز خانوم با جوراب سفید از توی خیابون؟؟؟!!!

یعنی اگه جوراب سغیدها و مو فشن ها و مانتو کوتاه ها جمع و ضبط بشه داخل فکر و مغز مردم هم تغییر میکنه؟؟؟

کاشکی همیشه زور برطرف کننده کمبودها و مشکلات نبود...!!!

راستی یه طُرقه خریدم.همش بیست روزشه.هنوز معلوم نیست که پسره یا دختره.میگند اگه تا یک ماه دیگه دورگردنش خط مشکی ایجاد بشه پسره وگرنه دختره.شما میگید اسمش را چی بزارم...؟؟؟

سیاسی خارجیه:

یعنی چقدر میتونه یکی پررو باشه؟من تا حالا آدم پررو خیلی دیدم ولی اینجوریش را ندیدم.

توی خبرها خوندم دولت آمریکا بخاطر حمله به عراق و تخریب شهرها و کشتن آدمها از دولت عراق درخواست غرامت جنگ کرده!!!!!!

یعنی اینکه آمریکا میگه پول سوخت تانکها،هواپیماها،هلکوپترها و ناوها - پول فشنگها، بمب ها و راکتها و حقوق نظامی هایی که آوردم عراق و زدند و کشتند و تخریب کردند و ویران کردند را باید عراق بهم بده...

به قول ننه جونم(مادربزرگم) حیا هم خوب چیزیه...!!!!!!

سیاسی داخلیه:

میگند جناب آقای ( ا.م ) قبل از 15 خرداد، یواشکی رفته بوده عربستان.چون میگند معتقد بوده که امام زمان 15 خرداد ظهور میکنه. اونهم رفته که جزو اولین بیعت کننده ها با امام زمان باشه...

آخه یکی نیست بهش بگه عزیزم!!! تو برو به فکر شورای عالی ایرانیان خارج از کشور خودت باش...!!!! برو به فکر فرستادن بازیگرها به مکه باش تا بهت (در آینده!!!!) رای بدند....!!! برو همون بیت المال را حیف و میل کن.به اعتقادات مسلمونها و به ارزشهای مردم چیکار داری اسی جون...!!! تو را چه به دین!!!


پاورقی نامه:

رحمت خدا مثل باران است...

اگر می بینی خیس نمیشوی، جایت را عوض کن...

نظرات 9 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

طرقه چیه؟!
آهان راستی ! کاملا با اون قضیه که تو خودمونی گفتی موافقم

طرقه یه پرنده کوچولو به رنگ گنجشک و شبیه بلدرچینه که خیلی خوش صداست...

مریم جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogfa.com

برام عجیبه این حرفتون به قول مامانم به روحیه تون نمی خوره درست می گی باید فکر آدما رو از تو خیابونا جمع کرد اما یه دختر با اون حجاب بدش مطمئنا تاثیر بدی در افکار آدما میذاره
یه پسر چقدر می تونه تو خیابون به خاطر بدحجابی دخترا سرشو تا رو سینه ش بده پایین که با دیدن یه بد حجاب به گناه آلوده نشه
یه چی بگم باور می کنین؟من یه آقا پسر می شناختم که از خونه نمیومد بیرون دیگه بهش لقب مرغ خانگی داده بودن یه بار ازش پرسیدم جریان چیه که با اصرار گفت پوشش بعضی از این دخترا به حدی افتضاحه که من رو دیوونه می کنه اینه که مجبورم بیرون نرم یا لااقل کم برم
دوره آخرالزمون به این می گن
قدیم دخترا نمیومدن بیرون الان پسرا خونه نشین شدن
بله اینه

به نظر من قبل از برخورد فیزیکی و نامطلوب ، باید آموزه ها مون را توی جامعه بیشتر کنیم.
تجربه نشون داده ایرانی با زور هیچ چیزی را قبول نمیکنه...

تسنیم جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

سلام.ممنونم از تبریکتون.
اشکال جوراب سفید رو که نفهمیدم ولی در مورد اقای ا.م باهاتون موافقم.

دانیالــــــــــ جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://d.blogsky.com

با اجبار ، حجاب در اجتماع نهادینه نمیشود ...
از پی نوشت زیبایتان استقبال میکنم
موید باشید بزرگوار

خیلی خوشحال میشم وقتی میبینم دانیال خان هم به ما نظر دارند
خدا را شکر که مطلوب حاصل شد

غزل جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://bitaranebaghazal.blogsky.com

پاورقی به دلم نشست....
با ذکر منبع در پیج بلاد کفر بوکم استفاده میکنم.با اجازه.

...
هر سخن از دل برآید
لاجرم بر دل نشیند...

ملیحه شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:42 ب.ظ http://i-and-my-love.blogsky.com

قدم نو رسیده مبارک
بذارفکرکنم ببینم چه اسمی قشنگه وبهش میخوره
هروقت یادم اومد بهت خبرمیدم

ممنون
منتظرم....

دختر شرقی یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com

سلام
خوبید؟
مطالبتون که همیشه عالیه
چه تقسیم بندی بشه و چه نشه.
واسه اسم حتما فکر میکنم واسش
جنسیتشو زودتر اعلام کنین تا اسم پیدا کنم.
پاورقی تون محشره .مرسی

سلام
ممنونم.....
فکر کنم پسره.چون شروع کرده میخونه....

مهسا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

این خودمونی هات خیلی باحاله واقعا خودمونیه
منم آپم بیا

بخاطر همین اسمش را گذاشتم خودمونی.....

زری شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

سلام ممنونم که اومدین ولینک کردین با کمال خرسندی لینکتون میکنم. ای من اونو قبول دارم قسمت اعظم افکارش شباهت داره به خواسته هاو ریشه های فکریم.
مطالبت حرف نداره. باز میام

سلام
باعث افتخاره...
حتماً بازم بهم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد