به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

تولدم مبارک...


و به همین سادگی یکسال دیگر را پشت سر گذاشتم...

و فقط در یک جمله:

تولدم مبارک...


پاورقی نامه:

مادرم داره از داخل آشپزخونه داد میزنه:

محمممممممممممممممممد، داری پیر میشیا...

مادر، نمی خوای زن بگیری؟؟؟؟

ماه رمضان، قبولی دانشگاه

حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و ماه بخشش گناهان را به همه روزه داران تبریک عرض می نمایم.


خداوندا سوگندت می دهم به عظمت لیالی قدرو سوگندت می دهم به عزت و برکت قرآن، این ماه رمضان را آخرین ماه رمضان غیبت ولی عصر(عج) قرار بده... آمین...


خودمونیه:

امروز صبح (اولین روز ماه رمضان) که رفتم سرکار دیدم تمامی همکارام یک ساعت دیر اومدند.با خودم گفتم خوشا به حالشون، اینطور که معلومه تا صبح شب زنده داری و راز و نیاز کردند.


ظهر که شد می بینم هرکدومشون که دارند میرند طبقه بالا بهم میگند:آقای مهندس بفرمائید ناهار...!!!!!!

وقتی بهشون میگم :ممنون من روزه هستم، طوری با تعجب بهم نگاه می کردند که نزدیک بود شک کنم که آیا روزه داری ثواب داره یا گناه؟؟؟؟؟؟


خبرستانیه:

و تمامی کاتبان و راویان و گویندگان دهان به دهان تاریخ در تمامی متون و کتب و لوایح نگاشتندی و ثبت کردندی که اینجانب محمد بن محمدتقی بن یدالله بن محمدعلی بن حسن در سنه 1390 شمسی (1432 قمری و 2011 فرنگی) در مقطع کارشناسی در دانشگاه جهاد دانشگاهی بابل قبول شدم دندی و این قبول شدن دندی را به فال نیک گرفتندندی و دعا کردندی تمامی پشت کنکوری های مفلوک به قبولی در دانشگاه مدنظر نائل گردندندن دندن دندی.... انشالله......


پاورقی نامه:

آورده است چشم سیاهت یقین به من

هم آفرین به چشم تو هم آفرین به من

جغرافیای کوچک من بازوان توست

بگذار تنگ تر شود این سرزمین من

با استعفایم موافقت نشد...!!!

از سه شنبه 28 تیرماه تا الان حسابی سرم  شلوغ بود.البته این را می دونم که من نبودم یه نفس راحت کشیدید و گفتید:آخیییییییییییییییش... بالاخره شر محمد از سرمون کم شد...!!!!


ولی با عرض شرمندگی باید اعلام کنم که کووووووووووووووووور خوندید...!!!! من تا حق خودم را از این دنیا نگیرم، نمیرم.... به قول مهران مدیری: هستم اگر نیستم، گر نروم میروم


هیچ خبر دارید یه خطر از بیخ گوش آقای احمدی نژاد گذشت؟


ماجرا از این قراره که بنده دیروز(  چهارشنبه 5 مرداد  ) استعفا دادم و قرار بود که امروز تسویه حساب کنم.ولی با استعفای بنده موافقت نشد و همچنان پشت میز چوبی خودمون مستقرم. و چون بیکاری جوونها جز دغدغه های رییس جمهور محترم کشورمون هستش(!!!!!)، به حول و قوه الهی و با الطاف و انوار مرحمت جناب آقای عموسیبیلو(شما بخوانید رییس بنده) بخاطر عدم موافقت با استعفای من، آقای احمدی نژاد میتونه باخیال راحت بخوابه و خوابهای خوب ببینه.


کورش...!!!! (ببخشید اشتباه تایپ کردم)محمودخان...!!! آسوده بخواب که ما بیداریم...!!!


سیاسی داخلیه:


مجموع اخبار هفته گذشته:اسفندیار مشایی برای پست ریاست جمهوری بی قرار، کشور نروژ در حال انفجار، گروه انحرافی در حال فرار، باخبر شدند که وزیر پیشنهادی وزارت نفت به مجلس معرفی شد.چون مجلس تعامل خیلی زیادی با دولت داره(!!!!؟؟؟؟!!!!) باید انتظار داشته باشیم همین چند روز یه وزیر استیضاح بشه تا آقای علی آبادی بیکار نباشه و سرپرست اون وزارت خونه بی وزیر بشه...!!!! انشالله...!!!



پاورقی نامه:

 چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد

چه نکوتر آنکه مرغ‍‍ــی ز قفـس پریده باشد

پـر و بـال ما بریدند و در قفـس گشـودند

چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد