به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

با استعفایم موافقت نشد...!!!

از سه شنبه 28 تیرماه تا الان حسابی سرم  شلوغ بود.البته این را می دونم که من نبودم یه نفس راحت کشیدید و گفتید:آخیییییییییییییییش... بالاخره شر محمد از سرمون کم شد...!!!!


ولی با عرض شرمندگی باید اعلام کنم که کووووووووووووووووور خوندید...!!!! من تا حق خودم را از این دنیا نگیرم، نمیرم.... به قول مهران مدیری: هستم اگر نیستم، گر نروم میروم


هیچ خبر دارید یه خطر از بیخ گوش آقای احمدی نژاد گذشت؟


ماجرا از این قراره که بنده دیروز(  چهارشنبه 5 مرداد  ) استعفا دادم و قرار بود که امروز تسویه حساب کنم.ولی با استعفای بنده موافقت نشد و همچنان پشت میز چوبی خودمون مستقرم. و چون بیکاری جوونها جز دغدغه های رییس جمهور محترم کشورمون هستش(!!!!!)، به حول و قوه الهی و با الطاف و انوار مرحمت جناب آقای عموسیبیلو(شما بخوانید رییس بنده) بخاطر عدم موافقت با استعفای من، آقای احمدی نژاد میتونه باخیال راحت بخوابه و خوابهای خوب ببینه.


کورش...!!!! (ببخشید اشتباه تایپ کردم)محمودخان...!!! آسوده بخواب که ما بیداریم...!!!


سیاسی داخلیه:


مجموع اخبار هفته گذشته:اسفندیار مشایی برای پست ریاست جمهوری بی قرار، کشور نروژ در حال انفجار، گروه انحرافی در حال فرار، باخبر شدند که وزیر پیشنهادی وزارت نفت به مجلس معرفی شد.چون مجلس تعامل خیلی زیادی با دولت داره(!!!!؟؟؟؟!!!!) باید انتظار داشته باشیم همین چند روز یه وزیر استیضاح بشه تا آقای علی آبادی بیکار نباشه و سرپرست اون وزارت خونه بی وزیر بشه...!!!! انشالله...!!!



پاورقی نامه:

 چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد

چه نکوتر آنکه مرغ‍‍ــی ز قفـس پریده باشد

پـر و بـال ما بریدند و در قفـس گشـودند

چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد

نظرات 7 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

اخ که از خنده ترکیدم ممد جون!

من راضی به ترکیدن و انفجار نبودم....
.
.
.
.
خوشحالم که خندوندمت...

صحرا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:48 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com/

ای بابا
حالا تو این گرونی واسه چی میخواستی خودتو بیکار کنی؟؟؟

از بس زیرآبم را می زنند.دیگه تحملشون خیلی سخته.
ولی راست میگیا... بی کار بشم بیچاره میشم.....!!!!!

Elnaz شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ

khoshhalam estefatono ghabol nakardan
hame dar be dar donbale kar migardan shoma rafti estefa dadi?

جوگیر شده بودم....
رفیق ناباب....
جناب سروان تو را خدا تصویر من را شطرنجی کنید....

مهسا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com


خیلی باحال ماجرای استعفاتو نوشته بودی
منم آپم بیا نظراتم بگو

لطف دارید...
چشم حتماً..........

ملیحه دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ق.ظ http://i-and-my-love.blogsky.com

کار کردن با اون سیبیل واطرافیانش اعصاب فولادی میخواد
خدا بهت صبر نه ببخشید یه اعصاب فولادی بده

همین امروز باز، داشت داد میزد....
من یادم نمیاد سیبیل خنده میکنه چه شکلی میشه!!!!!!!

Elnaz دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ

hamishe sar mizanam be weblogeton
age up bashe mikhonam,vali hoselam nemiomad nazar bezaram.
vali in estefa dige shahkar bod
lotfan bare akhareton bashe az in kara mikonid
estefa dadi?
vaghean ke

شما که خبر از شرایط محل کار من ندارید...
یه فضای دیکتاتوری کامل...
هرکسی صداش از بقیه بلندتر باشه اون روز برنده است...

زری چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

سلام
اقای اقایی چطو من واستون کامنت گذاشتم برا پست قبلی(استعفا) تایید نزدی؟ من این پست جدیدتو نخوندم و الکی کامنت دارم میذارم که حقی کسی رو هوا نمونه
اونورام نیومدی، چیزی شده مام بدونیم ثواب داره

سلام
باور کنید کامنتی از شما دریافت نکردم وگرنه حتماً نمایش می دادم.
همین که به وبلاگ من سر می زنید برای من افتخار بزرگیه....
چشم... حتماً بهتون سر می زنم.....
منتظر کامنت های بعدیتون هستم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد