به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

ثبت نام دانشگاه - سفر نیویورک محمود و اسفندیار

خودمونیه:

1- همین دیروز بود که سال جدید را آغاز کردیماااااا.... چشم به هم زدیم شش ماه از سال گذشت...

جوونی کجایی که یادت بخیر...

2- دانشگاه جدید ثبت نام کردم.بهش میاد دانشگاه باحالی باشه.کارکنانش که برخورد خیلی خوبی داشتند.رییسش که مهندس جعفرنژادقمی معروفه.شهریه ش را هم کامل نگرفتند و گفتند تا آخر ترم وقت دارید بریزید به حساب دانشگاه....!!!!


سیاسیه:

باز این احمدی نژاد و مشایی دو سه روز چشم من را دور دیدند، سریع رفتند نیویورک هواخوری و عشق و حال.....

البته طبق اخبار نیمه موثق هر دوتاشون همسرانشون را هم با خودشون بردند.من دو تا حدس زدم:


اول اینکه احتمالاً از ترس اینکه محمود و اسفندیار اونجا فیلشون هوای هندوستان نکنه و یه موقع توی نیویورک شیطون گولشون نزنه و کارهای بد بکنند، بعد از یه کتک کاری مفصل خانوادگی مجبور شده اند که خانم هاشون را هم با خودشون ببرند.


دوم اینکه احتمالاً خیلی زن ذلیل هستند و دلشون واسه خانواده زیاد زیاد و زود زود تنگ میشه، دسته جمعی رفتند نیویورک که احساس غربت و اینجور چیزا بهشون دست نده.


مجید نظر تو چیه؟یعنی اینا واسه کار اداری رفتند نیویورک؟

مجید: پَ نه پَ..... رفتند اونجا دو رکعت نماز حاجت کنار مجسمه آزادی بخونند...


پاورقی نامه:

گر چه چشمان تو جز در پی زیبایی نیست
دل بکن آینه آنقدر تماشایی نیست

حاصل خیره در آیینه شدن ها آیا
دو برابر شدن غصه تنهایی نیست!؟

بی سبب تا لب دریا نکشان قایق را
قایقت را بشکن! روح تو دریایی نیست

آه در آینه تنها کدرت خواهد کرد
آه! دیگر دمت ای دوست مسیحایی نیست

آنکه یک عمر به شوق تو در این کوچه نشست
حال وقتی به لب پنجره می آیی نیست

خواستم با غم عشقش بنویسم شعری
گفت : هر خواستنی عین توانایی نیست

دعایم کنید.....

خودمونیه:


توی این مدتی که وبلاگ زده(!!!!!) شده بودم و مسائل خانوادگی باعث شده بود دل و دماغ انجام کارهای روزمره را نداشته باشم، اتفاقات جالبی افتاد.


به عنوان مثال:


یه پرینتر رنگی خریدم، سرکار خانم اسماعیلی(نویسنده وبلاگ پیراشکی و پیراشکی خور) را دیدم که وظیفه خودم میدونم برای کادوی تولدی که واسم پست کردند تشکر کنم.ایشون همیشه نسبت به من لطف داشته اند.....، با دانشگاه سابقم تسویه حساب کردم.......، پدر و مادرم دوباره رفتند اصفهان و خونه را دست من سپردند.جا داره برای قراردادن خونه خالی در اختیار من صمیییییییییییمانه ازشون تشکر کنم.قول میدم کمممممممممممممممممال استفاده و سواستفاده از خونه خالی را داشته باشم......، در آسمون باز شدو یه پول قلمبه دستم رسید...، جدیداً شامپو بچه به موهام میزنم و ریزش موهام متوقف شده.....، طرقه ام شروع کرده آواز میخونه.....


کلاً یه عالمه اتفاق افتاد که میتونستم بیام و بنویسم و شما هم مثل همیشه به من افتخار بدید و بخونید.


ولی علت غیبتم مشکلات خانوادگی بود که هنوز حل نشده.خواهش میکنم دعا کنید که بتونم این مشکل بزرگ را پشت سر بگذارم و ختم به خیر بشه.

پاورقی نامه:

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست

 

رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت

بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست

عید فطر مبارک

به امید روزی که با مهدی قائم آل محمد (عج) نماز عید فطر را بخوانیم؛ انشالله....


عید سعید فطر مبارک