به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

خدا هم تنهاست...

تنهایی از دیدگاه هر کسی یه معنایی داره.


یکی میگه تنهایی یعنی بدون کسی بودن.یکی میگه تنهایی یعنی بی عاطفه بودن.یکی میگه تنهایی یعنی اونی که دوستش داری دوستت نداره.یکی میگه تنهایی یعنی اون کسی که دوستت داره را دوست نداری.یکی میگه......


ولی همه انسان ها تنهایی را تجربه کردند.گاهی وقتا تنهایی آدم یک روز طول میکشه. گاهی وقتا یک ماه یا شاید یک سال.

گاهی وقتا هم یک عمر...!!!


ولی اگه باچشم های باز نگاه کنی میبینی که این تنهایی ها به معنی واقعی کلمه به صورت تنهایی مطلق نیست.چون حتی اگه هیچ کسی را نداشته باشی باز هم یه کسی اون بالا هست که هواتا داره و بهت نگاه میکنه و به معنی واقعی دوستت داره.


ولی تا حالا به این فکر کردی که خدا تنهاییاش را چیکار میکنه؟ اصلاً به آدم های خوب فکر میکنه یا آدم های بد؟اصلاً فکرکردن که نیاز ساخت آینده ست... پس خدا که از آینده خبر داره فکر هم میکنه؟اگه فکر نمیکنه پس چه جوری قضاوت میکنه؟اصلاً با فکر قضاوت میکنه یا بدون فکر قضاوت میکنه؟چون قضاوت کرده و به این نتیجه رسیده که خیلی ها تنها باشند...!!!!!


الهی قربونت برم که همه تنهاییات به خاطر گناه های امثال منه...

کاشکی می تونستم تنهاییات را پَرپَر کنم...


پاورقی نامه:


توآهنگ سکوت تو به دنبال یه تسکینم

صدایی تو جهانم نیست فقط تصویر می بینم

یه حسی از تو در من هست که می دونم تو را دارم

واسه برگشتنت هرشب درا رو باز میزارم

نظرات 7 + ارسال نظر
زری چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

انسان به اندازه ای که به مرحله انسان بودن نزدیک میشود، احساس تنهایی بیشتری میکند.( شریعتی)
بنظرم انسان ازخدا تنهاتره.

پس من باید حالا حالا ها سختی بکشم تا بفهمم تنهایی اصلاً چی هست....!!!!!!!!!!!!!!!!

سحر پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ق.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام . تاحالا اینجوری نگاه نکرده بودم ...قشنگ بود ..

سلام
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید

دانیال جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.danyal.ir

هر کس نیمه خالی لیوان تقدیر خود را میبیند و اسمش را تنهایی میگذارد ، ولی صرف نظر از تعریف درست « تنهایی » اصلا دوست ندارم تنها باشم ، چرا که تنهایی شایسته ذات اوست و به حکم آیه شریفه انا خلقناکم ازواجا ، انسان تنها نیست ...

تو تنها باش و من تنهای تنها
که دارم وقت تنهایی سخن ها

نگاه عاشقم تا آسمانهاست
مرا تا عرش اعلا نردبان هاست

نماز خلوتم را صد قنوت است
کلام شعر تنهایی سکوت است

جهانگرد شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:31 ق.ظ http://kolbe-akx.mihanblog.com

سلام اخوی
چیکارا میکنی با هوای شمال
این اداره یه مرخصی نمیده بیای پیشمون؟
دلم برات خیلی تنگیده

سلام داداشم
هوا که چند روزیه عالیه.....
دست رو دلم نزار که از بی مرخصی دلم خونه.............

جهانگرد شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 ب.ظ http://kolbe-akx.mihanblog.com

انقدر شعر میگی یاد قصه های مجید افتادم اونم اصفهانی بود
عجب فیلمی بود برای همه چیز یه شعر اماده داشت

عااااااااشق قصه های مجیدم
نه فقط من بلکه همممممممممممه اصفهانی ها عاشقشند.....

نگین یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ب.ظ http://www.mininak.blogsky.com

اوووم به نظر من خدا تنها نیست
یعنی حس تنهایی نداره!
چون مثه ما آدما فانی نیست و همچین نیازی و احساساتی نداره...
ولی خودش همه رو از تنهایی در میاره

سلااااااااااااام......
چه عجب آلبالوخانومی باز به ما سر زده......

این که ما را از تنهایی درمیاره کاملاً موافقم

سفیدبرفی جمعه 9 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ب.ظ http://rozekarimi.blogsky.com/

سلام
این مطلبتون خیلی قشنگ بود
حرف دل خیلی از آدماست
لینکتون کردم

سلام
خوش آمدید.قدمتون روی چشم
با افتخار لینکتون کردم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد