به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

رویایی که همچنان در رویاهایم دیدنی است...

متن زیر برگرفته از کتاب رویاهای یک بی نام و نشان نوشته مهدی مظفری (نویسنده در بندکه هیچوقت کتابش به چاپ نرسید می باشد.


به احترام مهدی مظفری:


(...


رویایی که همچنان در رویاهایم دیدنی است...

آرزوی دست یافته هیچوقت هایم.

دل مشغولی نوجوان پرآرزو و خیال شیرین شب ها و روزهای تنهایی...

خواب گذشته های دور و رویای خاطره ها و آرزوی بر باد رفته.

هفدهم مهر تولد همه ی نداشته های داشته در رویای من است.

به امید تکرار دیدن رویای رویت...

قاصدکها... به او بگوئید دوستش دارم...


...)

 

پاورقی نامه:

دستهایت را به من بسپار آری دیر نیست

این جدایی بین دلها حاصل تقدیر نیست

من شبیه حرفهای سست مردم نیستم

آنچه داری در خیالت از من این تصویر نیست

می نویسم از جدایی های اجباری ولی

هیچ یک از خاطراتم قابل تکثیر نیست

بعدتو باید دوباره با خودم خلوت کنم

حیف حالا چاره ای دیگر بجز تغییرنیست

میرسد صبحی که خواب از چشمهایت می پرد

آه عاشق بر دل معشوق بی تاثیر نیست

بی جهت دنبال یوسف در خیابانها نگرد

خوابهای عاشقانه قابل تعبیر نیست

نظرات 5 + ارسال نظر
جهانگرد یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ http://kolbe-akx.mihanblog.com

محمد جان بیخیال بابا نویسندگاندر بند رو بیخی
اون شعر اون بنده خدایی که واسه بحرین شعر گفته زبونشو بریدنو بگو
راستی چرا یه پست واسه بحرین نمیگذاری
آخه اگه دستم یه گردان میدادن فقط یه گردان صبحگاه تهران برگزار میشد واسه صبحانه بحرینو گرفته بودیم
به امید پیروزی مومنان و ازادی قدس شریف

شورمستی عزیز....
یکی از بزرگترین افتخارات ادبیات فارسی نوشته های نویسندگان در بنده.
مهدی مظفری مردی با آرمان های طلایی بوده و هست و خواهد بود.
من که به داشتن چنین دوستی افتخار میکنم.
.
.
اما درمورد بحرین:
دیگه راهکار نظامی مطلوب نیست.
خشونت باعث میشه مردم دنیا نسبت به مسلمونها بدبین و متنفر بشن.
هر ملتی باید خودش برای آزادیش تلاش کنه.
نیاز به تندروی های ما نیست...

سحر سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ق.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام .
چه شعر های قشنگی داره ..حیف ....
شما از کجا آوردی اون وقت ؟
بیت آخر پی نوشتش خیلی قشنگ بود .

سلام
ایشون یکی از دوستان نزدیک من هستند.من همیشه برای داشتن چنین دوستی افتخار می کنم.....

زری شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

سلام
اثاری که از احساسات اسارت و بند میگه، گرچه حزین، اما
درهمون حال تأمل برانگیزه. ممنون که همچین اشعاری رو انتخاب کردین. عالی بود.

سلام
تقدیم به شما:
((...

ما همه اسیر بند جسمیم....
و باید گریخت از این اسارت....
این باید را من نمی توانم....
آیا کسی هست مرا یاری دهد؟

...)))

احسان شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

ممد جون بغل وبلاگت نوشتی : دانشجوی مقطع کارشناسی رشته امنیت اطلاعات.

در واقع فکر کنم منظورت کارشناسی ارشد هستش!

نه احسان خان

مقطع کارشناسی
رشته فناوری اطلاعات - گرایش امنیت اطلاعات

جهانگرد دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ق.ظ http://www.kolbe-akx.mihanblog.com

سلام بر محمد عزیزم
داداش جواب ژیامک که نمیدی گوشیتم که ور نمیدرای نظرمونو هم که تایید نمیکنی اگه گردنمونو هم بزنی بازم دوست داریم قد تموم ستاره های منظومه شمسی
خیلی مخلصیم

سلام داداشم
به خدا خیییییییییییییلی سرم شلوغه
تو خبر از گرفتاری های من داری
یه سر هستم و دوهزار سودا
ببخشید اگه ناراحتت کردم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد