به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

جابجایی شغلیم - محمود را با کفش زدند...!!!!!

خودمونیه مخلوط با سیاسیییییه:


بالاخره (یک ماه پیش) استعفا دادم و برگشتم به کار سابقم.واقعاً آدم باید بره دنبال کاری که بهش تعلق خاطر داره و دوستش داره.


ولی جالب اینجاست که مدیر قبلیم حقوقم را نمیده.فقط بلده باهام قرار بزاره؛ وقتی میرم سر قرار جیییییییم بزنه بره.


بیخود نیست مردم چندتا چندتا ماشین و مغازه و خونه میخرند.حق مردم را میخورند، گردنشون کلفت میشه.بیچاره قشر آسیب پذیر جامعه که یکیشون بنده باشم.هیچ کسی نیست حق من را از این اژدهای روزه خواره سیبیلو بگیره...


راستی داره این غیبت های من سریالی میشه ها.دقیقا مثل کتک زدن رییس جمهور کشورها با لنگه کفش.خبر که دارید یه آدم بی ادبه بی تربیته منافقه صهیونیسمیه از خدا بیخبره دست نشانده استکبار و ایادی بیگانه مخالف نظام و محارب با قرآن و خدا و..... یه لنگه کفش ناقابل پرت کرده به آقامحمودخان احمدی نژاد....!!!!!!


اوا خدا مرگم بده...!!! یعنی اینقدر مردم بی حیا شدند که به محمودجون 40 میلیون رایی کفش بزنند(!!!!!!!!!!!!!!!)


حالا جرج بوش را با کفش زدید درست بود؛ چون حقش بود.آخه این محمود، این آدم زحمت کش مستضعف که حتی حقوق هم نمیگیره(!!!!!!) و نمیدونیم زن و بچه ش را چطوری نون میده را چرا با لنگه کفش زدید....


اقتصادیه:

بببببببببببببببببدجور خرج با دخل نمیخونه.خدا به داد اونهایی برسه که مثل من حقوق میگیرند ولی متاهلند.من که توی خرج خودم موندم.کی جرات میکنه بره زن بگیره...


پاورقی نامه:

این دفعه پاورقی نامه را داخل ادامه مطلب گذاشتم.

هرچی نگاهش میکنم، سیر نمیشم....


نظرات 20 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ http://ashke-anaar.blogfa.com

آقا محمد آقایی ، آقاااااااااایی
خیلی از دیدن کامنتت خوشال شدم

کوچیکتیم....
من هم از دیدن کامنتتون خیلی خیلی خیلی خیلی...... خوشحال شدم....

رها چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

نشد پستنو بخونم...آهنگشو نمیدونم از کجا باشید استاپ کنم ، با این آهنگم اصابم خورد میشه :-(
اما این اولشو خوندم.خوشالم که به کار خودت رسیدی :X

به خدا اولین کسی هستی که از آهنگم بدت اومده

هممممممممممممممه ازش تعریف میکنند...!!!!!!

خلاصه اگه بد بود ببخشییییییییییید

الی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.goodlady.blogsky.com

خدا سنگش کنه اونکه کفش پرت کرده
اونم به کی؟
استغفرالله

باید منتظر یه سونامی یا یه زلزله یا خلاصه یه عذاب آسمونی باشیم...

زری پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:18 ب.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

سلام و ارادت و درود فراوان خدمت اقای اقایی عزیز
دستت درد نکنه بدجور دلم واسه این سیاسی_خودمونیات تنگ شده بود..
بیام سراغ پاورقی: وای وای الهی قربونش برم جیگر من این جوجه اس. عاشقشونم وقتی اینقدین.. اصلا حس هیجان و شیفتگی ادمو این دوتا عکس برانگیخته میکنه. کارت عااااااااااااالی بود.

سسسسسسسلام
به به
زری خانم قاضی
خوش اومدید...
.
.
.
.
.
باور کن همه ما توی بچه گی شبیه این دوتاییم
بزرگ که میشیم دشمن میشیم.....

امید پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:40 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

محمد جان! باید کفشه را ببرند کهریزک
معلومه هوس نو شدن کرده

کاش منم مثل تو می رفتم دنبال دل کارم
خسته شدم از این کار و این کارفرما

چه زحمتیه
یه سر ببرندش پیش جناب رادان، احتیاج نیست تا کهریزک ببرن
.
.
.
به حرف دلت گوش بده امیدخان
دل بهتر از عقله....

احسان پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

تو این دوره زمونه مگه این که کسی تاب داشته باشه بره زن بگیره!

یعنی اینکه توی حیاط خونشون تاب و سرسره داشته باشه؟؟؟؟؟

دخترشرقی جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

موافقم کار باید با دل سازگار باشه.
خودمونیه با سیاست : صد در صد موافقم با حرفاتون. دستش بشکنه .

پاورقی : محشر بود. حرف نداشت.

آره اینطوری آدم دیرتر پیر میشه....

بازم به ما سر بزنیداااااا......

سحر جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

جدی ؟ کفش زدن ؟
والا بلا ما فتنه گر ومخملی نیستیم ولی
ای جان چه ناز هاین عکسه ...
ایشالا مشکلات حل بشه ..یارانه تون چیکار میکنین پس شما ؟!!11
خداروشکر همین کاره هست بازم ..

آره زدند.ولی فقط یه لنگه....


یارانه را که قلمبه میدیم به حاجی مون......

پیراشکی دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ http://i-and-my-love.blogsky.com/

آقا محمد کسی مجبورت نکرده که زن بگیری.خوب نگیر دیگه این همه فلسفه بافی لازم نیست

حالا چرا داد میزنی.....
منم گفتم که نمیگیرم....

مهسا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com


منم آپم بیا نظراتم بگو

امید دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

تو کار دل مانده ام محمدجان

ممنون از حرف حسابت

........
..............
.....................

زری سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

سلامت را نمیخواهند پاسخ گفت سرها در گریبانست.
نفس، کزگرمگاه سینه میآید برون، ابری شود تاریک.
چو دیوار ایستد در پیش چشمانت.
نفس کاینست، پس دیگر چه داری چشم
زچشم دوستان دور یا نزدیک؟
مسیحای جوانمرد من! ای ترسای پیر پیرهن چرکین؟
هوا بس ناجوانمردانه سردست…آی….
دمت گرم و سرت خوش باد!
سلامم را پاسخ گوی، در بگشای!

"تو این سرما میچسبه این شعر اخوان عزیز"

مخصوصاً اگه زری قاضی نوشته باشه...

نوشته هایت هم صدای نشنیده ات را به ما میرساند بانو...

ممنون

دخترشرقی چهارشنبه 30 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام
یلدا مبارک.
شب خوبی داشته باشید.

سلام

یلدای شما هم مبارک
ممنون

پیراشکی پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://i-and-my-love.blogsky.com/

خودت خواستی

رها پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://ashke-anaar.blogfa.com

سلاااام و درود
اولش که اومدم آهنگه نخوندن.کلی ذوق کردم که برش داشتینا
ممنون از نظریه ی سازنده ی شما راحب روشن فکر :D

سلام
الکی ذوق نکن
هنوز هستش


خواهش میکنم

پیراشکی پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://i-and-my-love.blogsky.com/

برای تو می نویسم...

برای تویی که تنهایی هایم پر از یاد توست...

برای تویی که قلبم منزلگه عـــشـــق توست ...

برای تویی که احسا سم از آن وجود نازنین توست ...

برای تویی که تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...

برای تویی که چشمانم همیشه به راه تو دوخته است...

برای تویی که مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاک خود کردی...

برای تویی که وجودم را محو وجود نازنین خود کردی...

برای تویی که هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است...

... تویی که سـکوتـت سخت ترین شکنجه من است برای

برای تویی که قلبت پـا ک است ...

برای تویی که در عشق ، قـلبت چه بی باک است...

برای تویی که عـشقت معنای بودنم است...

برای تویی که غمهایت معنای سوختنم است...

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است.......

برای تویی که آرزوهایت آرزویم است.......

آرزو میکنم آرزوهایت برآورده شود...



انگار باز در حق خودم آرزو کردم.....

جهانگرد یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:21 ب.ظ http://www.kolbe-akx.mihanblog.com

سلام
محمد جان بیا وبلاگم نظر خصوصی بده ببینم از کدوم کار استعفا دادی
نگرانتم در حد تیم ملی والیبال روسیه

سلام داداشم
از شغل دومم( حسابداری نمایندگی شرکت فرآورده های گوشتی کاله)
چون:
حقوقم را خیلی خیلی خیلی دیر میدادند
حقوقم را خیلی خیلی خیلی کم میدادند
از رئیسم متنفر بودم

نگران نباش داداشم
من همچنان هستم.تا اسرائیل را از نقشه جغرافیای دنیا محو نکنیم نمیرم.

مطمئن باش....

poya یکشنبه 25 دی‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

خدایش با لنگه کفش محمود خان رو زدن بنده خدا اخه اونو فوت کنی باد میبردش دیگه با لنگه کفش نامردی احتمالا اونی که زده خانوم بوده چون خانوم دست پرت کردن لنگه کفششون خوبه

نه....
مطبوعات مازندران نوشتند یه کارگر بوده که چندماهی حقوق نگرفته بوده
سایتهای طرفدار دکتر نوشتند اراذل و اوباش بوده
سایتهای ضد دولت نوشتند طرفدار موج سبز بوده
ولی من میگم یه آدم دل و جیگر دار بوده که خواسته دل و جیگرش را به رخ 80 میلیون ایرانی بکشه

فانی دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ق.ظ

خدایی همه مطالبت یه طرف این عکسه یه طرف

پس زنده باد کودک درونم......

فانی دوشنبه 26 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

حواست به کودک درونت باشه!!.. یه وقت کار دستت نده !:))))

پدرسوخته ایست این کودک درون ما
نمیزاره که یه لحظه آروم باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد