به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

ملخ خورها آدم میشوند ، پدران و مادران امروزی

سیاسیه:

این عربها واقعاً نفهمند.چپ میرند و راست میاند گیر میدند به اسم خلیج فارس.

  یکی نیست به اینا بگه مرتیکه گاو...

خر...

گوسفند...

شترمرغ...

عنکبوت...

ملخ...

گربه...

(بوق)...

(بوق)...

مادر(بوق)...

خواهر(بوق)...

گناه ما ایرانیا چیه که تمدن ندارید.به ما چه که اجدادتون به جای تمدن سازی و فرهنگ به ( بوقشون ) فکر میکردند.

دلم میخواد فحش بدم.(بوووووووووووووووق)


خودمونیه:

بعد از چند هفته تعطیلی دانشگاه رفتم سر کلاس.

وارد که شدم بوی سفید کننده و پَنکِک داشت خفم میکرد.با هزار زجر رفتم ته کلاس نشستم.

دیدم یه پسر کنارم نشسته داره با یه دختری حرف میزنه.

کاملاً ناخوداگاه صحبتشون را گوش دادم.نمیگم چی میگفتند چون خجالت میکشم.

ولی من مونده ام اگه قرارباشه این پسر و این دختر، پدر و مادر یه فرزند بشند میخواند بچه شون را چظوری بزرگ کنند؟؟؟؟

با خاطرات و تجربیات فاحشی گریشون؟؟؟؟؟

و چقدر هم با افتخار این خاطرات را واسه همدیگه تعریف میکردند...!!!!

برگشتم به پسره نگاه کردم دیدم روی تیشرتش نوشته:

اللهم عجل لولیک الفرج..... !!!!!!!

(بخاطر این مطلب که گذاشتم داخل وبلاگ شرمنده ام)


پاورقی نامه:

روزگاریست همه عرض بدن میخواهند
همه از دوست فقط چشم ودهن میخواهند
دیوهستند ولی مثل پری می پوشند 
گرگهایی که لباس پدری می پوشند
آنچه دیدند به مقیاس نظر میسنجند
عشق ها را همه با دور کمر می سنجند
خوب طبیعی است که یکروزه به پایان برسد
عشق هایی که سرپیچ خیابان برسد

فیلونه ، پسرخاله

فیلووووونه:

این تصویر یه بچه فیل نازنازو که برای اولین بار توی عمرش دریا را دیده و کلی کیف کرده.

ذوق و عکس العملش تو حلقم...



خودمونیه:

من مونده ام که این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته روی این نون. یه لقمه درست و حسابی هم نمیشه گرفت.همش نشت میکنه.

گاهی وقتا برنامه ریزی های آدم مثل نون تافتون میمونه. مثل نون تافتون به دردبخوره و خوشمزه و دلنشینه ولی سوراخ هایی توش وجود داره که باعث میشه اونطوری که می خواستی نشه...

لامصب توی برنامه ریزیامون هم یه کسی مثل پسرخاله ( پسرخاله فیلم کلاه قرمزی) پیدا نمیشه معرفت داشته باشه.

به سلامتی پسرخاله

عاشق دیالوگ اون قسمتشم که یه کیک مسموم بزرگ را پسرخاله تنهایی خورده بود که یه موقع بقیه نخورن مریض بشند:

((

مجری پرسید : چرا ننداختیش دور؟

پسرخاله گفت: خب مورچه ها میخوردند مریض میشدند... مورچه را که نمیشه بهش سرم وصل کرد...

))


پاورقی نامه:

به یاد دورانی که توانایی خیلی کارها را داشتیم...

هدیه به آن کسی که اینجا می آید تا جوابی جدید از من بشنود.شاید هم هیچوقت اینجا نیاید


درقمارزندگی هرچه داشتیم باختیم

بسکه تک خال محبت بر زمین انداختیم

الفت شبهای خوش را روزگار از ما گرفت

ای خوش آنروز که با هم روزگاری داشتیم

حقایق نام گذاری سالها ، عید به سبک اصفهانی

سیاسیه:

سال 88 به نام اصلاح الگوی مصرف بود.

طبق آمار بیشترین مصرف در همه چیز در سال 88 بوده....!!!!!

سال 89 به نام سال همت مضاعف و کار مضاعف بود.

ولی همه به فکر جیم زدن از کارو فعالیت بودند.

سال 90 به نام سال جهاد اقتصادی بود.

قربونش برم اون سه هزار میلیارد اختلاس کاملاً در راستای جهاد اقتصادی انجام شد.

کاشکی نام سال 91 را میذاشتند سال مبارزه با بدحجابی و فحشا و فساد!!!!!!

احتمالاً تا پایان سال جمعیت ایران از چین هم بیشتر میشد....!!!!!


عید به سبک اصفهانیه:

1:

امسال هرکی اومد خونه ما عیددیدنی، بهش گفتم وااااای چقدر چاق شدی

طرف هم از همون خونه ما شروع میکرد به رژیم گرفتن.

کلی خوشخوشانمون شد....


2:

اونقدر که آیفون تصویری در ایام عید کارایی داره، تلویزیون و ماهواره و آجیل و سفره هفت سین و غیره کارائی نداره.

فقط جهت یادآوری گفتم.به خدا مهمان حبیب خداست.....


پاورقی نامه:

از این راهرو یکنفر رد شده ، که عطرش همونه که تو میزنی

برای به زانو درآوردنم ، تو از مرگ حتی جلو میزنی


از این راهرو یکنفر ردشده ، مث وقتایی که تو ناراحتی

نفس میکشم با تمام وجود ، عجب عطر خوبی زده لعنتی


صدات میکنم تا همه بشنون ، جواب صدام غیر پژواک نیست

من اونقد شکستم حس میکنم ، که هیچ ارتفاعی خطرناک نیست


یه جوری دلم تنگ میشه برات ، محاله بتونی تصور کنی

گمونم نمیتونی حتی خودت ، جای خالیتو تو دلم پر کنی


این مطلب را بخونید: از وبلاگ نوشته های پیراشکی و پیراشکی خور