به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

ملخ خورها آدم میشوند ، پدران و مادران امروزی

سیاسیه:

این عربها واقعاً نفهمند.چپ میرند و راست میاند گیر میدند به اسم خلیج فارس.

  یکی نیست به اینا بگه مرتیکه گاو...

خر...

گوسفند...

شترمرغ...

عنکبوت...

ملخ...

گربه...

(بوق)...

(بوق)...

مادر(بوق)...

خواهر(بوق)...

گناه ما ایرانیا چیه که تمدن ندارید.به ما چه که اجدادتون به جای تمدن سازی و فرهنگ به ( بوقشون ) فکر میکردند.

دلم میخواد فحش بدم.(بوووووووووووووووق)


خودمونیه:

بعد از چند هفته تعطیلی دانشگاه رفتم سر کلاس.

وارد که شدم بوی سفید کننده و پَنکِک داشت خفم میکرد.با هزار زجر رفتم ته کلاس نشستم.

دیدم یه پسر کنارم نشسته داره با یه دختری حرف میزنه.

کاملاً ناخوداگاه صحبتشون را گوش دادم.نمیگم چی میگفتند چون خجالت میکشم.

ولی من مونده ام اگه قرارباشه این پسر و این دختر، پدر و مادر یه فرزند بشند میخواند بچه شون را چظوری بزرگ کنند؟؟؟؟

با خاطرات و تجربیات فاحشی گریشون؟؟؟؟؟

و چقدر هم با افتخار این خاطرات را واسه همدیگه تعریف میکردند...!!!!

برگشتم به پسره نگاه کردم دیدم روی تیشرتش نوشته:

اللهم عجل لولیک الفرج..... !!!!!!!

(بخاطر این مطلب که گذاشتم داخل وبلاگ شرمنده ام)


پاورقی نامه:

روزگاریست همه عرض بدن میخواهند
همه از دوست فقط چشم ودهن میخواهند
دیوهستند ولی مثل پری می پوشند 
گرگهایی که لباس پدری می پوشند
آنچه دیدند به مقیاس نظر میسنجند
عشق ها را همه با دور کمر می سنجند
خوب طبیعی است که یکروزه به پایان برسد
عشق هایی که سرپیچ خیابان برسد

نظرات 29 + ارسال نظر
خاطره شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام...چه مصیبتی است گرفتاری ما.....ولی نمیدونم چرا وقتی در چنین مصیبتی گرفتاریم دعای فرج میخوانیم...اب از چشمه خراب است....

دلم واسه صاحب اصلی دعای فرج میسوزه
همه دارند سواستفاده میکنند از صاحب دعای فرج
خدا بهش صبر بده

Elnaz شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

فقط دلم میخواهد پیرزنی عصا بدست باشم،پیرمردی را روی نیمکت پارکی ببینم و هی فکر کنم،چقدر آشناست...و او تو باشی.


سسسسسسسسسسسلام الناز خانم
حالت چطوره؟
چه عجب ... از اینورا......
کجاییییییی؟؟؟؟؟

رز آبی شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام
از شما خوشم میاد که آهسته و پیوسته آپ میشید از خودمم خوشم میاد که دقیقا همون روزی میام سر میزنم که شما چند ساعت قبلش آپ شدین !!
این نشانه ی خوبیه مگه نه ؟!!!
خیلی تلخ و ضجرآوره که خیلی چیزا برامون عادی شده و اونقدر انجام دادیمو میبینیم که قبحش برامون ریخته ...
خدا بهمون رحم کنه ... یه جمله ای که توی کتاب دین و زندگی دبیرستان بود هیچوقت یادم نمیره : از پرتگاه های افتادن در وادی ضلالت عادت به گناه و توجیه اونه ...
به امید روزی که خوبیهامون از لباس ظاهر به لباس جان هم برسه ...
خیلی خوبین ... دعام کنید

سلام
دل به دل راه داره.
خوشحالم که میزبان گرمای نگاهتون هستم
البته اینجا خونه خودتونه...
همین گرمای نگاه و وجود شما دوستانه که شوق اومدن و نوشتن بهم میده


محتاجیم به دعا

الناز یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ http://bakvan.blogfa.com

چه بسیار انسان ها دیدم تنشان لباس نبود

و چه بسیار لباس ها دیدم که انسانی درونش نبود.

و ما لباس گوسفندیمان باورمان شده
فراموش کرده ایم که هنوز گرگیم

ولی نمیدانیم درونمان عوض نشدنی ست....

الناز یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ http://bakvan.blogfa.com

وقتی که ایران هست خلیج یعنی فارس
تاریخ می لرزد از خشم قوم پارس
جز این اگر باشد خلیج آبی نیست
بی سایه ی ایران غیر از سرابی نیست
تا میهن کاوه تابوت ضحاک است
این سرزمین از هر اهریمنی پاک است


وقتی هویت را در نام می جویند
هر بی نشان ناچار صد یاوه می گوید
چیزی که در صلح است از جنگ می خواهند
قدرت اصالت نیست فرهنگ می خواهد


ما وارث کورش فرزند جمشیدیم
پیروز بی برده بت نپرستیدیم
ما ریشه ای دیرین در عشق و خون داریم
ما در شب تاریخ تا صبح بیداریم.

زنده و پیروز باد ایران و ایرانی

به احترام خلیج همیشه فارس ایستاده میمیریم

نگین یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

به قول نیما دیگه تمدنی نمونده ...ایرانی نمونده ...
اینجا هی خرابس ...

خب نیما این حرفا زد که هر ملخ خواری فکرهای چرت و پرت به سرش زد
هنوز هم ایرانی اصیل هست...

امید یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

اخوی فحشات که تموم شد به رفتار مسئولین ما با انها هم یه نگاهی داشته باش

خودت بگو به این رفتار ما میگن اخوت اسلامی؟


اما در مورد اون قضیه دوم
بازم شما را ارجاع میدهم به حرف بالا
کجای مملکت ما اسلامی رفتار کردیم که فرزندان ما از ان الگو بگیرند
قربانت گردم

خاک بر سر مسئولین
نگران سرمایه ها و املاک و برج های خودشون توی کشورهای عربی هستند که عکس العمل نشون نمیدند.

امیدخان... دیوونه شدیم از بس خون دل خوردیم

متین یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ http://always-in-allways.blogfa.com

لطفا پرده را کنار نزنید..روحمان برهنه است.....

سلام....!!!!
خوش آمدی...

لباس هستا..... بدم خدمتتون؟؟؟؟؟

آدم نما یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.ofoghe1404.mihanblog.com/

یا الله...

سلام داداش محمد...!

خودمونیه به دلم نشست...اما یکم فحش های آخرت...قبول کن بقول شما اصفهانیا یخته زننده بود و با عجل لولیک الفرج.....ما ارادتمندیم داداش.

داداش بیا به من سر بزن و نظر بذار یا مجبورم بیام به زور...لااله الا الله...

اگه منم با نام کشکول مهندسی کشتی سازی لینک کنی...دعا میکنم بری کیش!!!

سلام داداشم...
خوش آمدی.......!!!

کم و کاستی داره به بزرگی خودتون ببخشید
قدرت بیان و کلام و قلم ما همین قدره...

انشالله امام رضا بطلبه همگی با هم بریم دبی....
انشالله

سحر یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

شما چراشرمنده ..اونا باید شرمنده باشن ...
سلام ...
مگه پنکک و سفید کننده بو داره ؟
ازاون حرفها بودا ...

اونا که به روی خودشون نمیاوردند.... گفتم که من اعلام شرمندگی کنم شاید اونا حیا کنند

علیک سلام

آره بابا ... بو داره....
اگه نداره پس چرا من بوش را استشمام میکنم؟؟؟؟؟

شبنم یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


فعلا

بعداً

Elnaz یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام
همین دور و برم،یکم شلوغ ،یکم تنها،دلم می خواست جای همه چی خدا آرامش نصیبم میکرد.
خوشحالم باز سر زدم.

سلام
پس چرا ما شما را نمیبینیم؟؟؟؟؟
به قول یه دوستی: گمنامی الناز خانم
باز هم به ما سر بزن....

زری دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ق.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

نگران نباش خلیج فارس باحرف چهارتا الونک عربی که نام و مالکیتش تغییر نمیکنه،جسارتا بذار پارس کنند..
براجلوگیر از اسیب ریوی باماسک وارد کلاس شو وچشم و گوشتو ببند از انچه که شنیدنش تو رو ناراحت و پریشان میکنه. اینگونه رفتارها ریشه در اموزه های خانوادگی داره که هیچگونه صداقت رفتاری و اعتقادی دراون نیس براهمین اسم ونمادها رو یدک میکشیم صرفا

باید یه فایروال روی چشمام و یه آنتی کلمات مستهجن روی گوشهام نصب کنم

شاید جواب بده....

فاطمه دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ http://yasezakhmi.blogsky.com

سلام سلام

روز عالی بخیر

مزخرف ترین کار تو این دنیا دوستی پسرو دخترهپاورقی تونم خیلی جالب بود خوشم اومدرنگشم خیلی دلبری میکنه

درمورد خلیج همیشه فارس هم بگم عرب جماعت از خودش وجودو قدرتی نداره تا شکمشون پره و از آمریکا خیالشون راحته حرف زیادی میزنن اما همینکه گرسنه شدن و پشتشون خالی شد میان دستو پاتو میبوسن تازه نفتشونم رایگان بهت میدن

از شعر الناز خانمم خیلی خوشم اومد
دیگه عرضی نیست

علیک علیک
مرسی ممنون

دستور اومد رنگش را عوض کنم من هم عوض کردم دیگه.... قابل شما را نداره

واقعاً حضرت محمد(ص) از دست این عربهای (بووووووووق) چی کشید...
بی دلیل نبوده که این همه آیه به پیامبر نازل شده
باور کن بیشترش بخاطر این عربهاست.....

شما امر بفرمایید....

yasna دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:14 ب.ظ http://delkok.blogfa.com

واقعا چی به سرمون داره میاد...ببخشیدا مثل حیوونا دیگه داریم زندگی می کنیم

به خدا هیچ حیوونی به اعمال کثیفش افتخار نمیکنه
آدما گاهی وقتا از ح....ون بدترند

احسان سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

چه تی شرت جوادی پوشیده بوده ممدجون!

برعکس
من تی شرتش را خیلی دوست داشتم.....

پنیر! پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:27 ق.ظ http://kardopanir.blogfa.com

بابا دمت گرم، کلی فحش دادی تازه دلت می خواد فحش بدی؟ آقا ما بخیل نیستیم فحش دادی بده ولی انصافا دور از سهم اماما!@
خودمونیه ، انصافا خودشونی بوده!
یه سر بزن

هر چی فحش بدم کم داده ام....

چشم ... حتماً ......

وحــــیده پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سلام
من همیشه نوشته های شما رو دوست داشتم
همیشه طنز و نگاه جالبی داشتی..
اما فکر نمیکنی که خوب و بد هر کس رو خودش تعیین میکنه؟
کمی بی انصافی نیست که توی این دنیایی که هر کسی تو تجاربش از طرف خدا آزادِ آزاده ، ما علاوه بر اختیار خودمون، وارد حیطهء کس دیگه هم بشیم؟

این نظر شخصیه منه

سلام
شما بزرگوارید
نظر همه دوستانم قابل احترامه
خوشحالم که میاید اینجا و نظرتون را بهم میگید.....
شاید حق با شما باشه.....

مهسا پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

با جمله اولت در مورد عربها کاملا موافقم
واقعا هم به اونا چه

پس بهم حق بدید که بهشون بدوبیراه بگم

polaris جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ب.ظ http://polaris71ap.blogfa.com/

خیلی از نوشته هات خوشمان آمد.
راستش فامیلیتون جذبم کرد..
من آقایی پور هستم!!!

خوشبختم
باز هم به من سر بزن
منتظرتم......

پویا شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

تخسیر اونا هم نیست بگی نگی تو تاریخ عرب خلیج فارس همون خلیج فارس اورده شده ولی این خلیج عرب رو اقایون امرکایی سر زبون عربا انداختن تا عرب و فارس رو به جون هم بندازن . خدایش یه چیز بگم راست گفتم من یه عرب رو که میبینم انگار قاتل بابامو دیدم شدید ازشون متنفرم

روزی که شافع سنی عمر شود
کور دگر عصاکش کور دگر شود

معلومه دیگه وقتی آمریکاایی ها از اعراب حوزه خلیج فارس حمایت کنند همین میشه دیگه......

Elnaz شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

آنگاه که دوست داری کسی همواره به یادت باشد،به یاد من باش که من همواره به یاد تو هستم.(بقره/152)

فانی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:31 ب.ظ

همه چیو گفتید!!
خب من دیگه چی بگم!

اگه چیزی نگی منم دیگه هیچی نمیگم.....

شبنم چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:22 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


بعدا

قبلاً

ساناز دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:09 ب.ظ http://www.sanaztala.mihanblog.com

سلام دخملی هستم به نام ساناز اگه لینکم کنی وبت رو آب جارو میکنم و واست تی میکشم اگه منت کشی بسه و دلت سوخت منو باعنوان ساناز بلینک وخبرم کن لینکت کنم

سلام
با افتخار لینک شدید....
بازهم به من سر بزنید.... منتظرم....

فانی سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ق.ظ

روز کارگر بر همه کارگران و بالاخص شما کارگر زحمتکش مبارک باد :دی

.
موقع کار که میشه مثل کارگر ازم کار میکشن!!‌موقع تعطیلی و هدایا که میشه!! میشم کارمند!!

ممنون
چند وقتی بود که غیبت داشتی
کجا بودی؟؟؟؟

اینطور که میگی واسه خودت یه پا مولتی مدیایی.......

فانی چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

سر که میزدم ولی مطلب جدید نبود منم نظر جدید ندادم!!!

البته من که میدونستم سر میزنی
فقط میخواستم خودت اعتراف کنی....

فانی پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ

خوبه نگفتم چند بار!!

میخوای من بگم؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

تو که تمدن داری چرا فحش می دی ؟؟؟ خداوند دستور داده که آدما از هم دیگه با ادب و احترام یاد کنن حالا چه عرب چه عجم بین اونام آدمای باشعور زیادی هست و بین ما هم آدمای کم شعور زیادی ...
تو که تمدن داری و دین داری چرا راجع به اون دختر و پسر فکرای ناجور کردی شاید اونا از تو بهتر بچه بزرگ کردن
تو که مسلمونی تو نوشته هات نباید بدی و نفرت باشه
اول خودتو درست کن

به تمدنی فحش میدم که لیاقتش فقط و فقط فحشه
به اشخاصی فحش میدم که بهترین جواب براشون فحشه
به بی عقلهایی فحش میدم که از این تمدن مزخرف و آدم های بی لیاقت حمایت میکنند

اون دختر و پسر داشتند در مورد مسائل جنسی خودشون با صدای بلند حرف هایی میزدند که شنیدن یک کلمه ش همه تن و بدن آدم را میلرزوند.
آخه آدم عاقل(!!!!!!!) ؛ آدم با تمدن(!!!!!!!) ؛ جناب روشنفکر(!!!!!!) انتظار داری واسه این کارشون به به و چه چه بگم.
انشالله خدا روزیت را به اندازه فهمت بده......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد