به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

هم خونه رییس جمهور ، احمق کیه؟؟؟

سیاسیه:

و بالاخره رییس جمهور جدید فرانسه مشخص شد و سارکوزی شکست خورد.

یک نکته ای هست.

رییس جمهور جدید فرانسه ازدواج نکرده ولی با یه خانمی در فرانسه همخونه ست...!!!!

یعنی زنش نیست ولی باهم توی یک خونه زندگی می کنند.

البته واسه اروپایی ها و آمریکایی ها این کار چندان غیر منتظره و عجیبی نیست.

ولی داشتم فکر میکردم اگه قرار بود رییس جمهور همه کشور ها یه همخونه داشته باشند چه اتفاق جالبی توی ایران میوفتاد....!!!!!!!!!


خودمونیه:

دوستم ( حجت) بهم زنگ زده و با خوشحالی میگه:محممممممد..... من بابابزرگ شدم...!!!!

هنگ کرده بودم.میگم تو که زن نداری که بچه داشته باشی که بچه ت ازدواج کرده باشه و بچه دار شده باشه که تو الان بابابزرگ بشی؟؟؟؟؟

میگه: نه احمق..... رولان و عالیس ( دو تا سگ کوچولویی که داره ) بچه دار شدند.هفت قلو...!!!!

6 تا دختر و یه پسر.....

حالا شما قضاوت کنید : من احمقم یا اون؟؟؟؟؟؟؟؟


پاورقی نامه:

این شعر زیبا را یکی از دوستان برام ارسال کرده بود که با اجازه ش به عنوان پاورقی نامه نوشتم.


کاش با تو گفته بودم،از تو من تنهاترم
من به دشت سینه ات کولی ترین افسونگرم

کاش با تو گفته بودم،شادی من یاد توست
در طلوع روشن اندیشه ام فریاد توست

کاش حتی گفته بودم،بی تو میگیرد دلم
در غروب لحظه های خسته می میرد دلم

کاش با تو گفته بودم،حرمت آیینه را
کاش با تو گفته بودم،حسرت دیرینه را

کاش با تو گفته بودم،بید مجنونت منم
آن پریشان گیسوی رسوای دل خونت منم

کاش میدانستی که با هر واژه افسون میکنم
صورت احساس را از غصه دل خون میکنم

کاش باور کرده بودی از نفس افتاده ام
چون کویری بیکرانم ،آتشینم ،ساده ام

کاش میدانستی من از اندوه هم ویران ترم
ازدحامی خسته از گلواژه ی خاکسترم

کاش با تو گفته بودم،پیچکم ،نیلوفرم
بی تو از جنس شقایق،جنس یاس پرپرم....

معلمیه ، ناهاریه....

معلمیه ، مطهریه:

اولاً روز معلم را به همه معلم های عزیز تبریک میگم.سال دوم ابتدایی معلمی داشتیم که در سن جوانی به دلیل بیماری سرطان فوت کرد.معلمی که بی نهایت دوستش داشتم و همیشه نبودنش توی زندگی احساس خلا و کم داشتن گوهر گرانبهایی را واسم تداعی کرده.

معلم بزرگوار مرحوم محمد شریفی.روحش شاد و یادش گرامی

روز معلم همزمان با بزرگداشت شهید مطهری هستش.امروز مسئول عقیدتی سازمان یه جمله ای از شهید مطهری گفت که دلم نیومد ننویسم.


" شهیدی که در راه جنگ با اسرائیل شهید شود حتی اگر نماز نخواند نیز شهید است "


خودمونیه:

و بالاخره من 5 کیلو وزن کم کردم.علتش هم رژیم گرفتن نیست.علتش نبودن مادرمه.چون مادر رفته اصفهان و من همچنان روزی یک وعده غذا میخورم.

آخرین روزی که اینجا بود ماکارانی استوایی با میگوی ترش واسم درست کرده بود.انگشتام هم خوردم.عکس زیر مربوط به غذای مادرمه.نوکرشم به خدا......


پاورقی نامه:

شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم

شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ میجنگم

تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم

تو را با هر نفس می بویم اما باز دلتنگم