به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

هم خونه رییس جمهور ، احمق کیه؟؟؟

سیاسیه:

و بالاخره رییس جمهور جدید فرانسه مشخص شد و سارکوزی شکست خورد.

یک نکته ای هست.

رییس جمهور جدید فرانسه ازدواج نکرده ولی با یه خانمی در فرانسه همخونه ست...!!!!

یعنی زنش نیست ولی باهم توی یک خونه زندگی می کنند.

البته واسه اروپایی ها و آمریکایی ها این کار چندان غیر منتظره و عجیبی نیست.

ولی داشتم فکر میکردم اگه قرار بود رییس جمهور همه کشور ها یه همخونه داشته باشند چه اتفاق جالبی توی ایران میوفتاد....!!!!!!!!!


خودمونیه:

دوستم ( حجت) بهم زنگ زده و با خوشحالی میگه:محممممممد..... من بابابزرگ شدم...!!!!

هنگ کرده بودم.میگم تو که زن نداری که بچه داشته باشی که بچه ت ازدواج کرده باشه و بچه دار شده باشه که تو الان بابابزرگ بشی؟؟؟؟؟

میگه: نه احمق..... رولان و عالیس ( دو تا سگ کوچولویی که داره ) بچه دار شدند.هفت قلو...!!!!

6 تا دختر و یه پسر.....

حالا شما قضاوت کنید : من احمقم یا اون؟؟؟؟؟؟؟؟


پاورقی نامه:

این شعر زیبا را یکی از دوستان برام ارسال کرده بود که با اجازه ش به عنوان پاورقی نامه نوشتم.


کاش با تو گفته بودم،از تو من تنهاترم
من به دشت سینه ات کولی ترین افسونگرم

کاش با تو گفته بودم،شادی من یاد توست
در طلوع روشن اندیشه ام فریاد توست

کاش حتی گفته بودم،بی تو میگیرد دلم
در غروب لحظه های خسته می میرد دلم

کاش با تو گفته بودم،حرمت آیینه را
کاش با تو گفته بودم،حسرت دیرینه را

کاش با تو گفته بودم،بید مجنونت منم
آن پریشان گیسوی رسوای دل خونت منم

کاش میدانستی که با هر واژه افسون میکنم
صورت احساس را از غصه دل خون میکنم

کاش باور کرده بودی از نفس افتاده ام
چون کویری بیکرانم ،آتشینم ،ساده ام

کاش میدانستی من از اندوه هم ویران ترم
ازدحامی خسته از گلواژه ی خاکسترم

کاش با تو گفته بودم،پیچکم ،نیلوفرم
بی تو از جنس شقایق،جنس یاس پرپرم....

نظرات 11 + ارسال نظر
امید شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

والله ما که جرات نداریم به شما توهین کنیم
به دوست شما هم که دوست شما است همینطور

ولی عقل ما میگه احمق همونیه که هنوز نفهمیده اشرف مخلوقات کیه و شرف بودنش به چیه؟
اقا شرمنده

اینهمه چشم به راه اپت بودم تا شعر خودت را بخوانم اخوی!
اینم شد سوغات ؟؟؟؟؟

ولی قشنگ بود

یکی نیست پرنده های خسته را از تو آشیونه ها رها کنه
تار و پود قصه های کهنه را ، نخ تسبیح ستاره ها کنه

Elnaz شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

من هر چی فکر کردم چی بگم،چیزی به ذهنم نرسید.
بابا بزرگ شدههههههههههههههههههههههههه؟!؟!؟!؟!؟!؟

کلاً یه آدم مغز فندقیه این حجت
خودمم موندم چی بگم.....

Elnaz شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

راستی اون قسمت همخونه هم که خیلی خوبه.همین کارارو میکنین که سکه گرون شده دیگه.
منورالفکر باشین آقا..
من خودم شخصا رئیس جمهور بشم،........تنهایی بد دردیه.

منم خیلی راضیم رییس جمهور فرانسه بشم ولی هنوز موافقت نکرده اند.......

احسان یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

اونجا انقدر آزادی هست که حتی از توی خونه ی رییس جمهورشم خبر دارن...................مثل اینجا نیست که آقای دیپلمات پاشه برو تو استخر بچه انگشت کنه!!!!!!

مدینه گفتی و کردی کبابم......

مهسا دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ق.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

شعر بسیار زیبایی بود

قابل شما را نداره

خاطره دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام.......نکات جالبی رو اشاره میکنید و بهم پیوندشون میدید..اول ریس جمهورفرانسه و اون فرهنگ غربی و ایرانی مثلا جدیدا متمدن شده

سلام
خواهش میکنم
چشماتون جالب میبینه....

وحــــیده سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سلام
خودمونیت مثل همیشه جالبه
پاورقی نامه هم که دیگه حرف نداره
خیلی زیباست

سلام
شما همیشه لطف دارید.....

الناز پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ http://bakvan.blogfa.com

چه سرنوشت غم انگیزی که کرم کوچک ابریشم

تمام عمر قفس می بافت ولی به فکر پریدن بود

احساس میکنم یه انرژی خاصی داری
دقیقاً میفهمی در چه لحظه ای آدم دلش چی میخواد
ممنون

شبنم جمعه 5 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com


من خیلی سگ دوست دارم ما از اینکه کسی سگ رو بچه ی خودش بدونه متنفرم .

کاملاً موافقم
به قول فیس بوک : لاییییییییییییییییک

فاطمه چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ http://yase zakhmi.blogsky.com

salam

vay kheli jaleb bod ke in aqaye dosteton pedar bozorg shodan bichare che zoqi karde

سلام
خداییش این نوع بابابزرگ شدن(!!!!!!!!) ذوق داره؟؟؟

پسره دیوونه ست.....

تنهاترتنهاخودم دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://tanhatartanhakhodam.persianblog.ir/

خسته نباشید

سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد