به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

نیمه شعبان ، پایان امتحانات


سلام بر صبح آزادی :

به خدا این جشن نیمه شعبان یکی از قشنگترین جشن های دنیاست.

وقتی میدونی داری ولادت کسی را جشن میگیری که با اومدنش عدالت میاد ، دموکراسی میاد ، آزادی میاد ، عشق میاد ، آرامش میاد ......

و یه چیزی که دل آدم را آروم میکنه که میدونی وقتی میاد یعنی منتقم آل محمد(ص) میاد.

آقاجان... الهی دورت بگردم

اللهم عجل الولیک الفرج



خودمونیه و خاطراتیه:

به میمنت و مبارکی امتحانات تموم شد.انگار که از زندان آزاد شده باشم.راحت شدم.

سر یکی از امتحاناتمون یکی از اساتید حالمون را گرفت.یه جاهایی از جزوه را حذف کرده بود و دقیقاً نصف امتحان را از همون حذفیات گرفت.

هرچی واسه مسئول امتحانات توضیح میدم : " آخه مسلمون ، این دختره ( استاد ) خودش گفت اینها حذفه...!!!! واسه چی از حذفیات سوال طرح کرده ....؟؟؟؟!!!!! "

مسئول امتحانات میگه : شما بهتر میدونید یا استاد؟؟؟

منم گفتم:

" شما چی میگی داداش...

معلومه من بیشتر میدونم.

مثلاً یه بار اومدم تنظیم خانواده بخونم دیدم خودم بیشتر بلدم.

یه سری نکات ریز اضافه کردم دادم به استاد.

یه همچین آدمیم من... "

یهو کلاس از خنده منفجر شد.مسئول امتحانات مونده بود چی جواب بده...!!!!


پاورقی نامه:

گرچه رفتار تو با گفتارت اصلاً جور نیست

فکر من آنقدرها هم از سر تو دور نیست

در تن شبهای من رنگ شب بغداد هست

صبحم اما هیچ رنگ صبح نیشابور نیست

بر سر این گور من بیهوده شیون میزدم

تازه فهمیدم که اصلاً مرده ای در گور نیست

بی تو ممکن نیست من باشم ... وجود سایه در

متن دنیا گنگ و بی معناست وقتی نور نیست

شک ندارم اشک میریزند ماهی ها در آب

اشک ماهی ها نباشد آب دریا شور نیست

نظرات 11 + ارسال نظر
بانوی اجاره ای پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ق.ظ http://wf3.blogsky.com/

پیج من واسه همه باز میشه .کسی تا به حال شکایتی نداشته .. اگر با اکسپلور باز نشد با موزیلا حتما میشود
سپاس از حضورتون

ممنون که اومدین و سر زدین

شبنم پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


امتحان اصول حسابداری بود . آخر امتحان اومدن گفتن 3 تا سوال (کلا5تابوده) تغییر کرده کلا هم 15 دقیقه برای جواب دادن وقت دارید پاسخ نامه رو خط بزنید و اینارو جایگزین کنید . یه سری همونجا بدون اینکه خط بزنن یا برگه بدن از سر جلسه بلند میشن میرن . یه سری بعد از خط زدن وقتی میفهمن اصلا سوالا تغییر نکرده فقط به سوال آخر یه گزینه اضافه شده میگن میشه خط خوردگی رو غلط گیر بزنیم بقیه رو اضافه کنیم ؟ میگن نه باید از اول بنویسی ، عصبانی میشن برگه ها رو ول میکنن از سر جلسه میرن . بقیه هم که مونده بودن سر جلسه کلا وقت نمیکنن چیزی بنویسن میان برگه هارو میگیرن

کلا دانشگاه ما عالیه
درس توسعه اقتصادیمون 4 تا سوالش اشتباه بود مونده بودیم چه جوابی بدیم

درس زبان هم 5 تا سوال اومدن حذف کردن

...

حالا کاشکی با همه این اوضاع و احوال یه چیز مفیدی بهمون یاد میدادند.
به خدا توی این دانشگاه ها آدم زرنگ میره و خنگ میاد بیرون
دانشگاه نیست که بنگاه اقتصادیه

خاطره پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:53 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام
به انتظار تو نباید نشست.... به انتظارت باید ایستاد...
میلاد نور مبارک.
خوشحالم که امتحاناتتون تموم شد. موفق باشید.

سلام

ممنونم.شما هم همینطور....

مغیث جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:55 ب.ظ http://mankade.blogsky.com

سلام مَرد! سر زده سر زدی ولی ما با دعوت سر می‌زنیم!
منم دانشجوی کارشناسیم، البته کامپیوتر (نرم افزار). اتفاقا دنبال یه مهندس IT می‌گشتم! می‌گم آقای آقایی! شما می‌دونی برا کنکور ارشد IT اصولا کدوم کتابا خوبن؟

سلام داداشم
اطلاعی ندارم ولی واست پرس و جو میکنم.انشالله موفق باشی

دیونه شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://mymina.blogsky.com

سلام بر شما دوست عزیز از پاورقی نامه هات خوشم اوم و یکی شو گذاشتم تو وبم مشکلی که نیست؟
در ضمن لینک شدی

سلام
قابل شما را نداره
با افتخار لینک شدید.
باز هم به من سر بزنید

مریم یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام بر صبح آزادی و عشق
میلاد عشق و نور مبارک برادرم
با کلی تاخیر عذر تقصیر را بپذیر

خودمونیه: مبارکه مبارکه به خوشی و اوقات فراغتی
به استاد جماعت نباید اعتماد کرد
ما یه بار استادمون گفت که از این صفحات سئوال میاد و حتما بیشتر بخوونین که سر امتحان از همه جای کتاب حتی منابع هم سئوال اومده بود جز اون صفحاتی که استاد مشخص کرده بود
تنظیم خانواده رو خوب اومدی... کیه که بلد نباشه
من اصلا نرفتم سرکلاسش
نمیدونم چرا خجالت می کشیدم
این شعر هم باز محشر به پا کرد در دلم
چ می کنه این شعر

سلام
خواهش میکنم منم به شما تبریک میگم
.
.
.
الهی این چور استادها را سرتخته بشورند.آآآآآآمین
.
.
.
قابل شما را نداره....
شما لطف دارید...

وحــــیده دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سلام..
خوبی؟
این موقع هاست که وحشتناک میطلبه تا بگی:
آآآآآآآآآییییییییی امااااااااااااااان!!
خیلی سخته که از اعتماد آدم سوء استفاده بشه!!
خوشحالم که امتحاناتت رو با موفقیت پشت سر گذاشتی
خدا قوت...
پاورقی نامه ت بسیار زیباست

سلام
مرسی خوبم
هم از اعتماد سواستفاده شده هم تصور کرده همه دانشجوها احمقند...!!!!

ممنون که سر زدید.....

فانی سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ق.ظ

نیمه شعبانو دوست دارم خیلی..


تموم شدن امتحانا یه طرف .. قبولی همون طرف!
.
همیشه می گوییم
برای تعجیل در ظهورش صلوات ..
کاش روزی رسد که بگوییم
به یمن قدومش صلوات ..

اللهم صل علی محمد و آل محمد
و عجل فرجهم

دیونه سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://mymina.blogsky.com

مهسا شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:56 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

شعریکه نوشتی مثل همیشه عالی بود

خواهش میکنم
چشماتون عالی میبینه

پیراشکی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://i-and-my-love.blogsky.com

مهدیا منتظرانت همه در تاب و تبند / همه ی اهل جهان، جمله گرفتار شبند
چو بیایی غم و ظلمت برود از عالم / شاد گردد دل آنان که گرفتار غمند . . .

شعرهایی هم که مینویسی مثل خودت عالیه....

الهی خدا حفظت کنه....
خیر ببینی......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد