به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

اروپای ورشکسته ، حریم پشمی ، آرزوی قلبی!!!!!

ورزشیه:

این همه تلویزیون ایران اعلام میکنه :

توی اروپا رکود اقتصادیه...

همه دارند ورشکست میشند...

انگلیس که دیگه بدترین وضعیت را داره و داره فرو میپاشه...

یکی نیست بپرسه پس این همه جشن و شادی توی اروپا چیه؟؟؟؟

اصلاً نکنه ملکه انگلستان النگوهاش را فروحته و این المپیک را برگزار کرده؟؟؟؟


خودمونیه نامبر وان:

اگه توی تاکسی نشستی اس ام اس واست اومد و باید جواب بدی ولی حوصله نداری گوشی را بده بغل دستید تا واست بنویسه.آخه اون بیشتر در جریانه.میدونید چرا اینا میگم....!!!!!

امروز تو تاکسی بودم داشتم عکسای گوشیم را میدیدم.رفتم رو عکس بعدی ، یارو میگه بزن عکس قبلیو من کامل ندیدم.....!!!!!!

احساس من فقط در یه جمله: حریم شخصی در حد پَشم شتر آفریقا!!!!!!


خودمونیه نامبر دو:

یه موضوعی پیش اومد که نزدیک بود دودمانم به فاک عظما بره.

از خدا میخوام اگه قراره من را از دنیا ببره 15 دقیقه قبلش من را خبر کنه که بتونم هارد کامپیوترم را فرمت کنم.وگرنه واسم مراسم ختم هم نمیگیرند...!!!!


پاورقی نامه:

تماشایی ترین تصویر دنیا میشوی گاهی

دلم می پاشد از هم بس که زیبا میشوی گاهی

حضور گاه گاهت بازی خورشید با ابر است

که پنهان میشوی گاهی و پیدا میشوی گاهی

به ما تا میرسی کج میکنی یکباره راهت را

ز ناچاریست گر همصحبت ما میشوی گاهی

دلت پاک است اما با تمام سادگیهایت

به قصد عاشق آزاری معما میشوی گاهی

تورا از سرخی سیب غزل هایم گریزی نیست

تو هم مانند آدم زود اغوا میشوی گاهی

نظرات 11 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

بیچاره اروپا... بدبخت انگلیس
خوشبخت و خوش شانس و خوش به حال ایران

البته راس میگی ... من رفته بودم دانشگاه... تعطیل بود... توو تاکسی به دوستم زنگ زدم و گفتم تعطیل بوده لامصبو کلی ناراحت بودم و عصبانی... بعد از اینکه قطع کردم رانندهه برگشته به من میگه عیب نداره خواهرِ ِ من .... دانشگاه به این عظمت هم به استراحت نیاز داره دیگه ... نباید که هی دنبال پژوهش و تحقیق و درس باشین... گناه دارین آخه... یه کم به مغزتون استراحت بدین
من:| ... راننده تاکسیه:)))) ...

شماره دو:فک عظما دیگه چیه محمد؟
میگم مشکوک میزنی میگی نه...
اتفاقا هارد سیستم منو که ببینن برای مظلومیتم بیشتر گریه می کنن
پره از داستانا و فیلما و عکسای ناز و احساساتی و عاشقانه

پاورقی:
دلت پاک است اما با تمام سادگیهایت
به قصد عاشق آزاری معما میشوی گاهی

مریم نوشت:این آهنگ وبت زیادی تکراری نشده؟ نمیخوای یه دستی بکشی سر و روی وبت؟

کلاً این راننده تاکسی ها شخصیت منحصر به فردیند واسه خودشون....
گاهی هاشون اینقدر حرص آمدم را در میارند که میخوای ببندیشون به فحش تا خنک شی..
.
.
.
فک عظما نه.... فاک عظما.....
کلمه مرکب انگلیسی عربی ساخت خودمه....
.
.
.
خودم هم توی فکر تغییرش بودم....

زری دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ق.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

سلام. واقعا باید به سطح شعور یارو خندید. حتماوقتی بهت گفت بزن عکس قبلیو ندیدم چشات گرد شد از تعجب این همه رووووووو...
شعر پاورقی عالی بود

سلام.
والا چی بگم....
یه قیافه حق به جانبی گرفته بود که نتونستم یک کلمه جوابش بدم.....

احسان دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

این قسمت نامبر وان که ممد جون کپی بود! از خودت بنویس برادر!

دیگه واسه من عادت شده که یه مطلب را بنویسم و کمتر از چند دقیقه کپی بشه....
از نوع نوشتن و جمله بندیش معلومه که اورجیناله داداشم....
این تذکر را به دیگران بده ......

فانی دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:59 ب.ظ

آخی چه خانم فداکاری .. بیاید پول بزاریم واسش یه جفت دیگه بخریم گناه داره ها؟!
-
از قدیم گفتن کرم از خود درخته!:دی خب اون گوشیتو درست بگیر مردم و چش چرون نکن!! والا:دی


راستشو بگو تو اون پی سی چی ریختی که انقد وحشت برت داشته !؟ :دی
خب یه پاسورد واسه این مواقع بزار!!!تااینجوری استرس نگیری!!

من بهش پیشنهاد دادم که واسش بخریم
قبول نکرد....
.
.
.
بدهکار هم شدیم انگار....
.
.
.
.
توی این دوره زمونه مادربزرگ من هم بلده پسورد را باز کنه.....
کجای کاری.....

سهیل سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:24 ق.ظ http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام داداشم . خیلی عالی بود . کلی خندیدم . شاد باشی.

سلام سالار
خیلی مخلصیم
انشالله همیشه لبت خندون باشه....

وحـــیده سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

عجب خودمونی ای(نامبر وان)!!!
مردم جدیدا خیلی باحالتر از قبل شدن!!
=))
خودمونیه نامبر2ت بوداره ها!
مشکوک میزنی!!
عجب ترکیبی ساختی!!
فاک عظما!!
پاورقی نامه ت خیلی زیبا بود..
با اجازه ت برای دوستی ارسالش کردم

کجاش باحاله
به امنیت گفتند زکی....
.
.
.
من که دیگه از بس مشکوک میزنم خودم به خودم مشکوک شده ام....
.
.
.
خواهش میکنم
اجازه ما هم دست شماست.....

Elnaz چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

آقا گول این بازی های المپیک رو نخورید،اینا با سیلی صورتشونو سرخ میکنن، بچه های بالا گفتن...
...........................................................................
جای شما خالی واسه افطار مهمون داشتیم،دسته گلش درد نکنه دختر بزرگه خاله مامانمون یک سری وسایل بود من خودمم مغزم نمیکشید کجا گذاشتم ،اون شب دست ایشون دیدم.
...........................................................................
لپ تاپ بنده از جیب ملت تو این روزا پاک تره،باور کن...جان بچه کوچیکم اگه دروغ بگم....

مخلص بچه های بالا هم هستیماااااا
.
.
.
.
داشته امانتداری میکرده
به دل نگیر
.
.
.
.
تو اول برو ازدواج بکن بعد جون بچه کوچیکت را قسم بخور
درضمن باید لپ تاپت را بیاری یه چک بکنم
گفته باشم.......

خاطره جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ق.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام دوست عزیز
مسایل سیاسی رو با اجتماعی درهم بیان میکنید ادم نمیدونه کدوم در الویت نظرات قرار بده.
اما شدیدا با اون 15دقیقه موافقم چون منم فکر میکنم برا منم کسی ختم نگیر هیچ.....یه فاتحه هم نخونه
راستی چرا هیشکی به فکر النگو های مله انگلیس نیست ...خوبه ستاد بحران تشکیل بدیم....

سلام

یه بحرانیه مردن ما.
نه که ترس از قبر و قیامت داشته باشیماااا
ترس از حرف مردم داریم



پیشنهاد بسیار خوبی بود
یه زنگ بزن به وزارت کشور و به اونها هم پیشنهاد بده....

مریم شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام
مگه خبر نداری ملکه انگلیس سرویس طلاشو فروخته
ببخشید توقع داری اون بنده خدا توی تاکسی بیکار به جز فضولی باید چیکار کنه
در ضمن پاورقی نامه قشنگی بود
تولد وبلاگمه اگه دوست داشتی بیاپیشم

سلام
همچین بی خبر هم نیستم.... یه چیزایی شنیده بودم...


تولد وبلاگتون مبارک

شبنم یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com



فوضولی تو گوشی که عادیه . برای من که زیاد پیش اومده و جالبیش این بوده هر دفعه هم طرف پسر بوده . یعنی دخترا فوضول نیستن .



هارد که مشکل تمام پسراست . خب مگه مجبورید . ما دخترا اصلا نگران هارد کامپیوترمون بعد مرگ نیستیم

کلاً امروز زدی تو خط فمنیسمی

به خدا همه پسرها معصومند......

[ بدون نام ] جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ

شما هم جا گیر آوردی که عکسهای شخصیت رو ببینی؟؟؟

خب چیکار کنم....
پیش اومد دیگه......!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد