به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

رامنی گوسفند ؛ پاییییییزیه.....

سیاسیه:

این کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا هیچ فرقی با کاندیداهای ریاست جمهوری ایران ندارند.خودتون که دیدید ایرانی ها واسه اینکه رای بیارند چه کارهایی که نمیکنند.حالا این اوباما و رامنی فقط هاله نور ندارند وگرنه واسه رای:

پیتزا میفروشند......

زن و بچه مردم را ماچ میکنند......

تشییع جنازه میرند....

توی خیابون میرقصند.......

قول حمله به ایران را میدند....

ولی این تصویر را که دیدم دیگه داشتم شاخ در میاوردم.آخه یکی نیست به این گوسفند ( رامنی ) بگه تو چیکار به این بچه بی زبون داری......



کودک:مرتیکه گوسفند...!!!! مگه باهات شوخی دارم......من را بزار پایین.........!!!!!



پاییییییزیه:

اوج شکوه خدا توی خلقت روزها و سالها ؛ خلقت فصل پاییزه.

خیلی فصل پاییز را دوست دارم.دوست داشتم همیشه پاییز بود.بعضی ها میگند پاییز غمناکه ولی اصلاً اینطور نیست.باید یه جور دیگه به پاییز نگاه کرد.حتی از بهار هم دلچسب تره.

وقتی به پاییز فکر میکنم احساس میکنم پاییز یه غرور خاصی نسبت به فصل های دیگه داره.

پاییز مغرورترین فصل خداست.شاید بخاطر همینه که شاعر میگه:

عاشـــــق نشدی وگـــرنه می فهمیدی

پاییز بهاریست که عاشق شده اسـت


پاورقی نامه:

به التمـــاس نجیبـــــــم بخند؛ حرفی نیست

شکسته پای نجیبــــــم بخند؛ حرفی نیست

در امتـــــــــداد جنونم ، بیــــــــــــــا و رو در رو

به خنده های عجیبــــم بخند؛ حرفی نیست

از آخریــــــــن نفس کوچه هم پــــــــرم دادند

به این غروب غریبــــــــم بخند؛ حرفی نیست

طلســــــــــم اشـک مــــــــرا با فریب دزدیدند

تـــو هم برای فریبــــــــم بخند؛ حرفی نیست

من از عبور نگاهــــی شکستـــــــــه ام؛ آری

شکستن است نصیبم؛ بخند؛ حرفی نیست

به حال من پـــــــری دلــــــــــگرفته هم خندید

تو هم بخند حبیبــــــم؛ بخند؛ حرفی نیست

دفاع مقدس ؛ خیانت ؛ نصب تصویر جدید

دفاع مقدسیه:

سردار تعریف میکرد : (( در نزدیکی شهر تنومه , حدود ۱۶ شهید را در کانال پیدا کردیم.
همه شهدا را جمع آوری کردیم متوجه شدیم هیچ یک از آن ها ســر ندارند.کانال را ادامه دادیم و مسیر را دنبال کردیم حدود ۵۰ متر جلوتر آمده بودیم که تعدادی سر بدون بدن پیدا کردیم تعداد جمجمه ها دقیقا برابر شهدای بی سر بود .مشخص شد که سر شهدا را بریده اند.
حالا این ظاهر قضیه است, این ها چگونه جان داده اند و شهید شده اند؟ چگونه شاهد بریده شدن سر دوستان خود بوده اند؟ خدا میدونه......

هفته دفاع مقدس مبارک


خودمونیه:

اولیش: ترم جدید شروع شد.شهریه میشه حدود 300 هزارتومن.توی عابربانکم 20هزارتومن دارم.یعنی دانشگاه قبول میکنه؟؟؟؟؟


دومیش: نشسته بودم صندلی جلو تو تاکسی.سه تا خانوم هم نشسته بودند عقب با بوی تند ادکلن.آقای راننده هم کنار دست من با بوی گند سیگار که داشت خفمون میکرد.یهویی یکی از خانم ها زد زیر گریه..!!!

کناریش ازش پرسید چی شده خانوم؟؟؟

جواب داد دارم داغون میشم.توی این هفته هم شوهرم بهم خیانت کرد هم دوست پسرم...!!!!

من فقط یاد جمله یکی از اساتیدمون افتادم که می گفت:

"کلمه" بزرگترین کشف انسان است 

و "سکوت"بزرگترین کشف انسان شدن...تفسیرش بماند برای اهلش.


سومیش: شیخ گفتندی که : تصویر جدید ملوکانه مان را بر روی پروفایل تارنما ؛ پروفایل آپارات و پروفایل کلوب همایونمان نصب کردندی.باشد تا آیندگان بدانند محمدبن محمدتقی بن یدلله بن محمدعلی بن آقاحسن از امپراطوری کبیر سده که بوده و چه کرده استندی.

در همین زمان بودندی که جمله شاگردان شورت و شلوار کندندی و جیغ ها کشیدندی.....


پاورقی نامه:

ناخواسته به روی سیاهم نگاه کن
یک بار هم به خاطر من اشتباه کن!

جانا! مگر شکستن دل ها گناه نیست
قربان دل شکستن تو - پس - گناه کن

با یک نگاه می کشی و زنده می کنی
ما بین مرگ و زندگی ام، یک نگاه کن

حتی دروغکی شده از عاشقی بگو
امشب مرا برای همیشه سیاه کن

کشتی مرا، ولی مرو از پیش کشته ات
تابوت بی قرار مرا سر به راه کن!