به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

دفاع مقدس ؛ خیانت ؛ نصب تصویر جدید

دفاع مقدسیه:

سردار تعریف میکرد : (( در نزدیکی شهر تنومه , حدود ۱۶ شهید را در کانال پیدا کردیم.
همه شهدا را جمع آوری کردیم متوجه شدیم هیچ یک از آن ها ســر ندارند.کانال را ادامه دادیم و مسیر را دنبال کردیم حدود ۵۰ متر جلوتر آمده بودیم که تعدادی سر بدون بدن پیدا کردیم تعداد جمجمه ها دقیقا برابر شهدای بی سر بود .مشخص شد که سر شهدا را بریده اند.
حالا این ظاهر قضیه است, این ها چگونه جان داده اند و شهید شده اند؟ چگونه شاهد بریده شدن سر دوستان خود بوده اند؟ خدا میدونه......

هفته دفاع مقدس مبارک


خودمونیه:

اولیش: ترم جدید شروع شد.شهریه میشه حدود 300 هزارتومن.توی عابربانکم 20هزارتومن دارم.یعنی دانشگاه قبول میکنه؟؟؟؟؟


دومیش: نشسته بودم صندلی جلو تو تاکسی.سه تا خانوم هم نشسته بودند عقب با بوی تند ادکلن.آقای راننده هم کنار دست من با بوی گند سیگار که داشت خفمون میکرد.یهویی یکی از خانم ها زد زیر گریه..!!!

کناریش ازش پرسید چی شده خانوم؟؟؟

جواب داد دارم داغون میشم.توی این هفته هم شوهرم بهم خیانت کرد هم دوست پسرم...!!!!

من فقط یاد جمله یکی از اساتیدمون افتادم که می گفت:

"کلمه" بزرگترین کشف انسان است 

و "سکوت"بزرگترین کشف انسان شدن...تفسیرش بماند برای اهلش.


سومیش: شیخ گفتندی که : تصویر جدید ملوکانه مان را بر روی پروفایل تارنما ؛ پروفایل آپارات و پروفایل کلوب همایونمان نصب کردندی.باشد تا آیندگان بدانند محمدبن محمدتقی بن یدلله بن محمدعلی بن آقاحسن از امپراطوری کبیر سده که بوده و چه کرده استندی.

در همین زمان بودندی که جمله شاگردان شورت و شلوار کندندی و جیغ ها کشیدندی.....


پاورقی نامه:

ناخواسته به روی سیاهم نگاه کن
یک بار هم به خاطر من اشتباه کن!

جانا! مگر شکستن دل ها گناه نیست
قربان دل شکستن تو - پس - گناه کن

با یک نگاه می کشی و زنده می کنی
ما بین مرگ و زندگی ام، یک نگاه کن

حتی دروغکی شده از عاشقی بگو
امشب مرا برای همیشه سیاه کن

کشتی مرا، ولی مرو از پیش کشته ات
تابوت بی قرار مرا سر به راه کن!

نظرات 14 + ارسال نظر
احسان سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ http://ehsan-hp.blogsky.com/

ممد جون بهش می گفتی خانم شما که شوهر داشتی پس دوست پسر چرا داشتی؟ اسم این کار خودت خیانت نبوده؟ ملت حروم زاده ای شدن..........!

وضعیت خیلی خفنه....
من مونده بودم چی بگم....
کل تاکسی هنگیده بود......

وحـــیده چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ق.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
بابا چهرهء جدید!
بسی تغییر کردندی!!
بسی تپل گشتیدندی!
انشاالله با همون 20 تومن کارت راه میفته
ای بابا!! شاید شوهر و دوست پسرش یکی بوده بنده خدا!!!! :دی
مثبت نگر باشید!
شعر هم که دیگه حرف نداره
تو اومدی آپ کردی،من هنوز اندر خم یه وبلاگ گیرم!!

علیک سلام
ممنون....شما خوب باشید من هم خوبم.....

اتفاقاً رفتم به مسئول دانشگاهمون گفتم.... نمیدونم چرا یه نیم ساعتی بهم چپ چپ نگاه میکرد... احتمالاً از نیم رخ من خوشش اومده بود......


مثبت نگر بودیم که اینجور آدمها پرروتر شدند....
قابل شما را نداره.... همه ی شعر برای شما....

الناز چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:07 ب.ظ http://bakvan.blogfa.com

سلام
واقعا که چه آدمایی پیدا می شن خدایا نجاتمون بده ....
تنها مدارا می کنم
دنیا عجب جایی شده ...

سلام
دیگه حالا وقتشه خود خدا ظهور کنه.... چون کار از اینها گذشته....

امید گرمکی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

داداش اگر به تعداد کافی اینه تهیه کنی و 20هزار تومانت را جلو اینه ها بگذاری یحتمل به میزان کافی خواهد شد
البته برای قانع کردن رئیس دانشگاه راههای دیگری نیز وجود دارد

به راه های دیگه فکر کردم ولی آخه داداشم اون راه ها در شان ما نیست....

مریم چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام دوست عزیز
درباره ی همه ی مطالبت فقط همین:
جامعه ی ما رو باش!!!!!!!
آپم حتما بیایید

سلام
چشم حتماً

زری چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

سرنوشت جنگ را تنها کشته شدگان ان میدانند"
پاورقی بسیییییییییییار زیباست... ممنون

جنگ زشت ترین واقعه ی انسانیست...

ولی گاهی میشود در همین واقعه ی سخت انسان سازی نمود...

پیراشکی پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ http://i-and-my-love.blogsky.com/

سلام
این عکس جدید رو من میخوام

سسسسسلام.....

چشم....

تو جون بخواه.....

مریم جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.najvaye-tanhai.blogsky.com

هفته دفاع مقدس تموم شد
اما به هر حال برا اینکه دلت نشکنه مبارک

خودمونیه
اولیش:من میگم یه امتحان کنی بد نیس
یا قبول می کنه یا ردت می کنه دیگه

دومیش:یعنی اوضاع خیلی داغونه محمد...
عجب قاراش میشی شده دوره زمونه
عشق هم عشق های قدیم
زیاد نمیخوام موضوع رو کش بدم ... اما همه اش زیر سر این شبکه های لعنتی فارسی زبان ماهواره اس که پر شده از خیانتهای خانوادگی و کثافت و کثافت کاری
مردم هم می بینن و کم کم براشون عادی میشه
خدا آخر و عاقبتمان را ختم به خیر بگرداند

سومیش:شیخ نگفتندی این محمد خان الدوله آقایی کمی نیز خودشیفته می باشند؟

پاورقی نامه:

دفاع مقدس روز و شب و ماه و سال نمیشناسه....
سی و سه ساله که در حال دفاع مقدسیم...

امتحان کردم .... مسئول آموزش فقط بهم چپ چپ نگاه کرد....

بزرگترین ضربه فرهنگی را این شبکه های فارسی زبان دارند میزنند.
خدا خودت مواظبمون باش....
خانواده های زیادی را میشناسم که زندگیشون شده کپی برداری از رفتارهای این شبکه های فارسی زبان لعنتی.....

خودمون ؛ خودمون را تحویل میگیریم بده؟؟؟؟؟؟



قابل شما را نداره

گلسا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:54 ق.ظ http://golsa70mahdiyar.blogfa.com/

سلااااااام
مشتاق دیدار !!
پیر شدینا ...
کو بقیه موهاتون ؟؟؟
خدا حفظتون کنه
جسارتا بلوزتون همون قبلیه اس ! مگه نه؟؟؟

اولیش : خوش به حالتون ، مال منکه هزارتومن تهش مونده هرکار میکنم همونو نمیده بهم !! میگن اگه برداری حسابت بسته میشه !! راست میگن آیا ؟؟؟
دومیش : به قول بچه ها : جفتش دوتاست !
(خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است ، کارم از گریه گذشتست بدان می خندم )
سومیشم که همون اول گفتم !
پاورقیاتونم که ... هر بی احساسی رو هم سر ذوق میاره
چه برسه به ماها که بی دنگ می دنگیم !!!

سلام...
چشماتون ما را پیر میبینه....
من تازه 12 سالمه....
مو میخوام چیکار

اولیش:
تو که وضعیتت خیلی داغون تر از منه....
حالا فهمیدم باید خدا را شکر کنم...

دومیش:
( ســـکوت )


ذوق شماست که ما را سر ذوق میاره....
خدا دنگیدنتون (!!!!!!) را زیاد کنه....
( خودم هم نفهمیدم اینی که گفتم یعنی چی؟؟؟؟ )

گلسا شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://golsa70mahdiyar.blogfa.com/

شاید باورتون نشه اما دیشب خوابتونو دیدم !!!!
خودم که صبح بیدار شدم این شکلی بودم از شگفتی

اینقد واضح و طبیعی بود که دچار بحران زدگی شده بودم !!
مونده بودم خواب بود یا واقعیت !!
راستش توی خانواده یه موضوع جالبه کاراگاهی پیش اومده بود که مربوط میشد به نوشهر (که فک میکنم مازندارن باشه) هم این و هم دیدن عکس شما روز قبلش (و همینطور شام زیاد!!) باعث شدن همچین خوابیو ببینم !!
اومده بودین مشهد
زیارتتون قبول باشه

حالا ما داریم میایم سمت شما بازدیدتونو پس بدیم !
البته هول نکنینا ! میریم ساری !
گفتم شما رو هم در جریان این خوابه شگفت انگیز بذارم بلکه بخندیم با هم
خلاصه که حلال کنید
به امید دیدار
خدانگهدار

خواب من را دیدی؟؟؟؟!!!!!!
آدم قحطی بود که خواب من را دیدی؟؟؟؟؟

انشالله خیره.......

قدمتون روی چشم.تشریف بیارید در خدمتتون هستیم.....
همه میدونند اصفهانیا و شمالیا مهمون نوازند.من هم مخلوطی از اصفهانی و شمالیم دیگه......
.
.
.
منتظرتونیم.....

Elnaz چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 ق.ظ

شاید باورتون نشه،ولی تا حالا بیش از 10 بار واسه مطالب مختلف نظر گذاشتم،
بعدش اون هست روش نوشته ارسال
آهان همون که اون پایینه،خودشه
اونو زدمو بعدشم ی صفحه ای که نشون میداد که نمیدونم این صفحه چه بلایی سرش اومده باز میشد بعدم تابلو بود دیگه نظر من ثبت نمیشد.
تازشم فکر نکنی از روی تنبلی خدایی نکرده به دلایل متعددی از نوشتن دوباره منصرف میشدم.
اینگونه بود که از نظرات ارزشمند من خبری نبود.

حالا قشنگ قضیه میدونی چیه؟؟؟
این بارم همین شد منتها بنده یک کپی از این سخنان گهر بار گرفتم.بلههههههههه
بعد دوباره اینجا paste کردم.

از copy و paste شما صمیمانه مممممممنونیم

اینها همه کار استکبار جهانی و صهیونیسم جهانخواره که نمیخواند شما کامنت های پرگهرتون به دست ما برسه.
( نظر رییس بووووووووووووق محترم در آخرین سفر استانی)

شبنم جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


اولیش
دومیش
سومیش

خیلی مخلصیم....

مریم دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام دوست عزیز
آپم

سلام دوست همیشه آپ

مجدداً چشم...
حتماً میام

گلسا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:22 ق.ظ http://golsa70mahdiyar.blogfa.com/

سلام
من برگشتم !
سفرام بی خطر !!

سلام
رسیدن به خیر
خوش اومدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد