به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

پدرم آسمانی شد...



یادش بخیر وقتی که توی زندگیم دچار مشکلات میشدم ، وقتی گرفتاری واسم پیش میومد اول به خدا توکل می کردم، بعدش به خودم میگفتم یه بابا دارم که همه جا ازم حمایت میکنه و پشت و پناهمه....

سه ماه پیش بابام آسمونی شد.در تاریخ 23 شهریور ماه در یک سانحه رانندگی در آنکارا پدرم به دیار باقی شتافت.و هنوز نتونستم باورکنم که دیگه تنهام.......

از روزی که بابا رفته یک روز نیست که گریه نکنم.یک روز نیست که دلم نگیره.یک روز نیست که خوابش را نبینم.هنوز هر روز صبح به موبایلش زنگ میزنم تا شاید فقط یکبار ، فقط و فقط یکبار دیگه صداش را بشنوم......

آه ه ه ه ه ه که چقدر امتحان های خدا سخته......

(( لینک خبر فوت پدر در سایت تابناک ))




پاورقی نامه:
گردش دور قمر را نه تو دانی و نه من
وقت اعلام سفر را نه تو دانی و نه من
تا که هست سایه پر مهر پدر بر سر ما
به خدا قدر پدر را نه تو دانی و نه من
نظرات 16 + ارسال نظر
مریم جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

اوه خدای من!
واقعا متاسف شدم
خدا رحمتشون کنه

ممنون....

پروانه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 ق.ظ http://margazideh.blogsky.com/

خدا رحمتشون کنه
نمی دونستم

امیدوارم غمت تسکین پیدا کنه و دردش کم بشه
اگر چه می دونم این روند رو به تزاید هست که رو به زوال نه . . .

از همدردیتون واقعاً ممنونم.
انشالله همیشه توی زندگیتون شاد باشید.

سعیدپیروزمند شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

تسلیت میگم آقای آقایی
با شهدای کربلا محشور بشند.غم آخرتون باشه

تشکر...
حضور گرمتون بهم انرژی میده آقای پیروزمند.

رضاییان شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام اخوی
از دست دادن پدر غم بسیار بزرگی هستش.من هم تجربه کرده ام و میدونم تحمل بسیار سخته.امیدوارم خدا به شما و خانواده محترمتون صبر بده.
یا علی

سلام حاج آقا
من همیشه شرمنده لطف و محبت شما هستم.نفستون گرمه و حرفتون به درگاه خدا عزیز.
واسه بابا مثل همیشه دعا بکنید.

سیدسعید بذرافشان شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام آقای آقایی.واقعاً دردناکه .تسلیت عرض میکنم.من را هم در غمتون شریک بدونید.من ماموریت بودم که خبر را شنیدم.واقعاً شوکه شدم.از طرف بچه های اداره بهشهر هم خدمتتون تسلیت میگم.با اجازتون شماره شما را دادم بهشون .غم آخرتون باشه.

سلام آقا سید
خدا بهتون سلامتی بده.ممنون از لطفتون

غیاث‌الدین یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ب.ظ http://mankade.blogsky.com

متاسفم محمدجان
امیدوارم بتونی با غصه‌هات کنار بیای
هرچی آدم بزرگتر می‌شه باید خودشو برای غم‌های بزرگتری آماده کنه

تحمل کردن هر غمی امکان پذیره.ولی غیرممکن اینه که غم از دست دادن عزیزترین راتحمل کرد

مجتبی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:10 ب.ظ

تسلیت میگم داداشم.انشالله غم آخرت باشه.انشالله باقی عمر شما باشه داداشی.

تشکر آقا مجتبی
خدا به خودت و خانواده ات سلامتی بده انشالله...

کاوه ملک پور دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:27 ب.ظ

صبر در فراق یار سخته ولی آرزو میکنم خداوند به خانواده ات صبر زیاد عطا کنه.واقعاً تا پدر آدم زنده ست آدم قدرش را نمیدونه.ما را هم توی غمتون شریک بدونید.

قدمتون روی چشم
خدا به شما و خانوادتون سلامتی و عزت بده...

غیاث‌الدین سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ

می‌فهممت
هنوز یه سال و نیم نمی‌گذره که خودم درگیر این غمم

فراموش نشود فراق عزیزی که عزیزتر از آن وجود ندارد...

سعیده پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ http://s73.blogsky.com

تسلیت میگم...
انشاالله غم آخرتون باشه

روحشون شاد

بزرگوارید...
ممنون

خاطره پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://rahalost.blogsky.com/

سلام
خدا پدر مهربونتون رو بیامرزه.
.داغ سختیه..من یکسال از فوت مادرم میگذره و هنوز شبی نیست که به یادش نیاشم...خیلی تلخه انگار هرچی بزرگتر میشیم نیازمون به بودنشون بیشتر میشه

بزرگی می گفت خدا آدم را با عشقش امتحان میکنه.میگفت خدا ازش میگیره ببینه صبر و تحملش چقدره.
حالا من مونده ام که امتحان خدا هست ، باشه ، ولی چرا با داغ و فراق...
خدا مادرتون را بیامرزه .... انشالله....

سبحانی جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

انا لله و انا الیه راجعون
خداوند رحمتشان کند

خداوند همه اسیران خاک را با رحمت بیکرانش شاد گرداند.انشالله....

نجفیان دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام جناب آقایی
وقتی خبر را شنیدم خیلی ناراحت شدم.ما خاطرات خیلی خوبی با پدرتون داشتیم.با پدرتون منطقه اعزام شدیم.واقعاً پدر بزرگوارتون فراموش نشدنیند.خدا رحمتشون کنه.خدا بهتون صبر بده.

سلام سردار
وجود شما عزیزان بهم دلگرمی میده.خدا والده گرامی شما را با حضرت فاطمه زهرا(س) محشور کنه.انشالله....

شورمستی جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام برادر محمد
واقعا شوکه شدم
چرا باهات تماس میگرفتم نگفتی بهم.واقعا ناراحت شدم.
منو در این غم شریک بدون
بازم تسلیت میگم

سلام داداشم
خوش اومدی......

یک زن چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:36 ب.ظ http://Www.paeezaan.blogsky.com

بسیار متاثر شدم و امیدوارم روح پدر گرامیتان در آرامش ابدی باشد. فاتحه ای میخوانیم برای شادی روح عزیزتان

خدا همه رفتگان از دنیا را رحمت کنه

Baran چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:53 ب.ظ


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد