به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

فارغ التحصیل شدم


و بالاخره من هم فارغ التحصیل شدم.....

فارغ التحصیل در مقطع کارشناسی رشته فناوری اطلاعات گرایش امنیت از مرکزآموزش عالی جهاد دانشگاهی بابل

در تاریخ 10 بهمن ماه 1392 دانشگاهمون مراسم فارغ التحصیلی برگزار کرد و ما شدیم مهندس.......

برای دیدن همه تصاویر و توضیحات به ادامه مطلب برید.در ضمن تصویر سوتی دانشگاه هم گذاشته ام...




  
  
                                                                            از راست : حلب ساز - فلاح


حجت گلشنی (یکی از باحالترین همکلاسی هام)




از راست: بهمن عسگری - خودم - مرتضی سلمانپور - ابراهیم ذوالفقاری


ردیف بالا: نوری - بهروز - گلشنی - وحید - فرخی - بختیاری
ردیف پایین: آقایی - امجدی ذوالفقاری




از راست: علی فرخی - حجت گلشنی - ابراهیم ذوالفقاری - بهروز - شاهین وحید - خودم - علیرضا امجدی



سوتی دانشگاه:

روی کیک به جای کلمه فارغ التحصیل ، نوشته اند.......
نظرات 4 + ارسال نظر
سعیدپیروزمند پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

سلام داداشم
تبریک میگم.انشالله دکتر بشی

سسسسسلام
تشکر
انشالله......

رضاییان جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:21 ب.ظ

یه عالمه تبریک

مبارک باشه

ممنون از لطفتون

... جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

مبارکتان باشد

تشکر

یک زن چهارشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:39 ب.ظ http://Www.paeezaan.blogsky.com

هر چند ۵ سال گذشته ولی باز مبارکه..
من سال ۷۹ کارشناسیم رو گرفتم و از پایان نامه ی ارشدم ۸۹ دفاع کردم.

تشکر از لطفتون
امیدوارم شیرینیه قبولی Phd و بعدش شیرینیه فارغ التحصیلیتون را بخوریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد