به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

بازگشت پس از دوسال و سه ماه...!!!!!

آخرین مطلبی که اینجا گذاشته بودم مربوط به دوسال و سه ماه پیش ( 16 اسفند 92 ) بوده.چقدر سریع گذشت...

الان که خاطراتم را مرور میکنم میبینم چقدرررررر این مدت فراز و نشیب های عجیب و غریبی داشتم :

1- از محمودآبادمازندران اومدم ساکن شاهین شهر اصفهان شدم.

2- چکمه های رضاخانیم (!!!!!!) را آویزون دیوار کردم.

3- از فضای کار امنیتی ، وارد فضای کار صنعتی شدم.

4- بجای حکم نوشتن برای آدمها ، برنامه نوشتن ربات ها را انجام میدم.

5- با کسایی که یه روزی بهشون به چشم کافر نگاه میکردم سریه سفره نشستم و باهاشون هم کلام شدم.تازه فهمیدم مسلمونی و انسانیت به زبون و ریا نیست.گاهی از این کافرها(!!!!!) از مسلمون ها هم مسلمون ترند.

6- ........

وهزاران تغییر و تحول دیگه.

هم تغییرات خوب و هم تغییرات بد.اکثرشون هم ناگزیر...

ولی راضیم به رضای خدا.

از این به بعد سعی میکنم مثل قبل پرانرژی و مداوم به اینجا سر بزنم...


پاورقی نامه:


نتیجه ی همه ی استخاره ها "خیر" است

اگر به نیت "تــــــو" واشوند قــــرآن ها