به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

دعایم کنید.....

خودمونیه:


توی این مدتی که وبلاگ زده(!!!!!) شده بودم و مسائل خانوادگی باعث شده بود دل و دماغ انجام کارهای روزمره را نداشته باشم، اتفاقات جالبی افتاد.


به عنوان مثال:


یه پرینتر رنگی خریدم، سرکار خانم اسماعیلی(نویسنده وبلاگ پیراشکی و پیراشکی خور) را دیدم که وظیفه خودم میدونم برای کادوی تولدی که واسم پست کردند تشکر کنم.ایشون همیشه نسبت به من لطف داشته اند.....، با دانشگاه سابقم تسویه حساب کردم.......، پدر و مادرم دوباره رفتند اصفهان و خونه را دست من سپردند.جا داره برای قراردادن خونه خالی در اختیار من صمیییییییییییمانه ازشون تشکر کنم.قول میدم کمممممممممممممممممال استفاده و سواستفاده از خونه خالی را داشته باشم......، در آسمون باز شدو یه پول قلمبه دستم رسید...، جدیداً شامپو بچه به موهام میزنم و ریزش موهام متوقف شده.....، طرقه ام شروع کرده آواز میخونه.....


کلاً یه عالمه اتفاق افتاد که میتونستم بیام و بنویسم و شما هم مثل همیشه به من افتخار بدید و بخونید.


ولی علت غیبتم مشکلات خانوادگی بود که هنوز حل نشده.خواهش میکنم دعا کنید که بتونم این مشکل بزرگ را پشت سر بگذارم و ختم به خیر بشه.

پاورقی نامه:

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست

 

رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت

بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست

نظرات 9 + ارسال نظر
دختر شمال پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ب.ظ http://r00zaneh.blogsky.com

ایشالا که هر چه زودتر انواع مشکلاتت همه ش بخوبی و خوشی حل شه ......ولی بیا بنویس ...........خوبه .........آدم سبک میشه
تازه آدم معتاد هم میشه ...............بعد ننویسی خماری میگردت ............بعد افسرده میشی ..........بعد میری خودکشی میکنی ..........
دیدی ؟ بنویسی خیلی بهتره

ممنونم.....

الان که فکر کردم دیدم بهتره که بیام بنویسم

دختر شرقی پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام
اول از همه امیدوارم مشکلاتتون هر چه زودتر حل شه .
دوما خوش بحالتون که تنها میشین یه مدت. کاش منم میتونستم این تنهایی رو چند روز تجربه کنم.
خیلی آهنگ آروم کننده ای داره وبلاگتون.
موفق باشید

سلام
مرسی...
تنهایی به آدم کمک میکند به هرچی که می خواد فکر کنه....
و چه جاهایی که این فکر آدم را نمیبره.....

سحر جمعه 18 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:26 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام .خوب منم تشکر میکنم .البته وظیفه اشون بود !
ایشالا که مشکلات حل بشه ..
دعوانمک زندگیه ..حالا چه شایعه هم میکنما //
شامپو بچه واقعا خوبه ؟

سلام
نه بابا.... دعوا چیه....ما این حرفا را نداریم....
.
.
.
واسه من که خوب بوده.دیگه ریزش مو ندارم....

زری شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

خوشبحالت واسه اتفاقای خوبی که واست افتاده.
باقیشم چون میگذر غمی نیس

hani یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ق.ظ http://haninajm.blogfa.com

salam bale shenakhtam daneshgahe elmi karbordi mahmod abad mano to yahaoo add kon baraye namayeshgam ke to mehr bar gozar mishe beheton khabar bedam

hani_ najm@yahoo.com

سلام آقای نجم
چشم
منتظر اعلام زمان برگزاری هستم
حتماً بهم خبر بدید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ

سلام لطفا در مورد برنامه ۹۰ هم تو وبتون مطلب بذارید

سلام
چشم حتماً

متین سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ http://www.always-in-allways.blogfa.com

آره بزار بسوزه دل من مساله ای نیس.............
.......................
......................

از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست
گرهم گله ای هست دگر حوصله ای نیست

طراوت سه‌شنبه 5 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

به به؛تبرییییییییییییییک ازین که دیگه کچل نمیشی و جلوشو گرفتی.
تبریییییییییییییییییییک برای شروع سال جدید.
تبرییییییییییییییییییک به خاطر این سلیقه ی شعری.

مممممممممممممممنون....
لطف دارید............

مهران منتظری پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ

باسلام
امیدوارم انشاءلله حالتون خوب باشه مشکلتون رو هم امیدوارم بدست قادر متعال رفع بشه
به این همه ذوق شعری تبریک میگم
از خونه خالی هم به نحو احسن برای رسیدن به فیض اکمل استفاده کن

سلام
ممنونم داداشم

انشالله خداوند توانایی استفاده و سواستفاده را عطا فرماید....
انشالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد