به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

آخرین مطلب سال 90

سیاسیه:

یعنی هیچ کسی مثل این احمدی نژاد نمیتونست توی روز روشن بیاد وسط مجلس ، شلوارش را بکشه پایین ، برینه به مجلس و مردم و سوال و قانون و هرچی سیاست مدار و دشمن و ......

واقعاً من مونده ام یه آدم چقدررررررررررررر میتونه حاضر جواب باشه...

محمودجون ... روتا برم......


خودمونیه:

بیاید یه جور دیگه نگاه کنیم

یک سال دیگه هم گذشت.

یک سال یعنی 12 ماه

یک سال یعنی بیش از 52 هفته

یک سال یعنی 365 روز

توی این مدت چیکار کردیم که بتونیم با افتخار بگیم انسان خوبی بودیم؟؟؟

میگند ملاک انسان های این عصر با هر دین و مذهبی ، نوع انتظارشون برای منجی بشریته.

وقتی فکر میکنم و میبینم نه تنها کاری واسه ظهورش نکرده ام ، بلکه اینقدر گناه کرده ام که باعث شده ام یک سال دیگه اومدنش عقب بیوفته.

به قول استادمون: توی این دنیای هفت میلیاردی هنوز 313 نفر انسان واقعی پیدا نشده که اون بیاد...

.....................!!!!

خداوندا تو را قسم به مظلومیت مهدی، سال جدید ، چشم ما را به جمال منجی عالم بشریت مهدی قائم آل محمد(عج) منور بگردان....

به احترام ظهورش صلوات


پاورقی نامه:

بازهم جـــمــعه گذشت وخبرازیارنشد
به کـجـا شـکــوه برم موعد دیدار نشد
درفــراق رخ مـاهــش بـنـشستم لیکـن
مــرهــمی بـردل شیـدائی تب دار نشد
صـبـرتـاکی چه زمان ای بفدای قدمت
ظـلـم تـا کی بـه بـشر مطلع دلدار نشد
نـدبـه خـواندند تراجمعه بجمعه عشـاق
لــیــک تجــویـز دوای دل بیمــار نشد
شایداشکال زچشم ودل عشـاق تواست
که دعــای فــرجت هـیـچ ثـمربار نشد
به کـجـا جویمت ای منتقم خون حسین
که پی ات آمــدم و بـخـت مددکار نشد
کـربـلا هم به نـجـف یابه بقیعت گشتم
دیــدنــت روزی این دیده خونبار نشد
وقت طوف حرم دوست صدایت کردم
پـاسـخی از طـرف آن گـل گلزار نشد
عـرفـه درعـرفـات وعـیدقربان به منا
بـودی ودیـده تـر ازتـو خـبــردار نشد
دل سـرداب خـراب و حرم جد و ابت
ناله ات کردم وصـوت تـوشـنـیـدارنشد
حـرم پـاک ائـمه به بقیع گشت خراب
بـرق شـمـشـیردوسراز تو پدیدار نشد
چـقـدر شـیـعـه فـدای حفظ آئین گردید
"مــهــدیـا"شال عزای تو نمودار نشد
پـهـلـوی مادرومیخ دراگرداشت زبان
گـلـه مـیکرد که قاتل به سر دار نشد
ای فـــدای تـوهمه زندگی وکاروکـسم
نظری کــن کــه مرایاردگـر یار نشد

عجایب کودکی دیدم در این شهر....!!!!!


خودمونیه:

(این مطلب یه ذره غیراخلاقیه)

میخواستم برم مسجد جامع.گفتم اول برم توالت بعد دوباره وضو بگیرم و برم نماز جماعت.

به میمنت و مبارکی همه توالت ها خراب و افتضاح بود الی یکیش.

همون یکی هم قبل از من یه بنده خدایی رفته بود داخلش.من هم منتظر موندم تا بیاد بیرون.

آخ آخ آخ... الهی چشمتون روز بد نبینه...  صداهایی شنیدم که هر زنه حامله ای میشنید همونجا بچه ش را مینداخت.انگار که جنگ جهانی سوم شروع شده باشه.

من یه چیزی میگم... شما یه چیزی میشنوی.... صدای انفجار میومد نه یکی ، نه دو تا ، همینطور پشت سر هم.....

بعدازچند دقیقه دیدم داره صدای در میاد.وقتی در باز شد چیری که دیدم باعث نیم ساعت هنگ شدن مغزم شد.یه پسر بچه 6 الی 7 ساله کوچولو مچولو اومد بیرون....!!!!!

من هنوز مونده ام اون همه بـ........ کجای معده اون جا شده بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!


انتخاباتیه:

پیروزی آقای مهندس محسن صرامی ( پسرخاله پدرم) در انتخابات مجلس شورای اسلامی را تبریک میگم.

خدا را شکر نمردیم و دیدیم برای اولین بار یکنفر بدون چاپلوسی و پاچه خواری بتونه وارد مجلس بشه.

انشالله که همیشه موفق باشه.بگو انشالله...



پاورقی نامه:

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را
او که هرگز نتوان یافت همانندش را
منم آن شاعر دلخون که فقط خرج تو کرد
غزل و عاطفه و روح هنرمندش را
مادرم بعد تو هی حال مرا می پرسد
مادرم تاب ندارد غم فرزندش را
عشق با اینکه مرا تجزیه کرده است به تو
به تو اصرار نکرده است فرآیندش را
قلب ِ من موقع اهدا به تو ایراد نداشت
مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را
حفظ کن این غزلم را که به زودی شاید
بفرستند رفیقان به تو این بندش را
منم آن شیخ سیه روز که در اخرعمر
لای موهای تو گم کرد خداوندش را

بشتابید و بکشفونید شخصیت درونتون را...!!!

اینترنتیه:

اول هرماه موقع پرداخت هزینه ماهانه اینترنتمه.این ماه چون وضعیت اقتصادیم خرابه و شپش توی جیبهام پلی استیشن بازی میکنه به جای 256 نامحدود ، سرعت 64 نامحدود گرفتم.

خداوند یا به من صبر بده یا به وزیر محترم ارتباطات مرگ بده.

که مطمئنم دومی ارجحیت داره به اولی


خودمونیه:

4ساله که ما مستاجر این عموسیبیلو(مدیرسابقم) هستیم.

بعد این 4سال متوجه شدیم که از گاز ما استفاده میکرده.بابام رفته بهش گفته که باید قبض را شریکی پرداخت کنیم.

میگه بخاطر اینکه بهتون خونه اجاره دادم حق دارم از گازتون استفاده کنم...!!!!!!!!!

عاجزانه خوااااااااااهشمندم یکنفر پیدا بشه جواب این عموسیبیلو را واسه من ترجمه کنه!!!!!!!!!


شخصیت بکشفونیه:

توی ادامه مطلب یه تصویر گذاشتم.


1- احساس میکنید شخصیت درون من کدوم یکی باشه.


2- به نظرتون شخصیت درون خودتون کدوم یکیه.


پاورقی نامه:

دیدی که بهار بی تو سرد است
پاییز تر از خزان زرد است

آن شب دل من شکسته تر شد
دیگر همه چیز رنگ درد است


دیگر همه جا سکوت دلگیر
دست و دل من اسیر زنجیر

ای روح پر از ترانه من
خاموش ترین بهانه را گیر


دیگر نروم به سوی مستی
حظی نبرم ز می پرستی

ای آن که نداری خبر از من
سرچشمه ی هر غمم تو هستی

ادامه مطلب ...