به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

الهی بمیری آقاهه.......

خودمونیه نامبر یک:

قبض گاز 183 هزارتومان – قبض آب 85 هزار تومان – قبض برق 40 هزار تومان

امروز که از خواب پاشدم با اینها روبرو شدم.شما جای من بودید با کله نمیرفتید توی دیوار؟؟؟؟

هنوزسرم درد میکنه.....


خودمونیه نامبر دو:

داشتم انتخاب واحد میکردم یه نکته ای ذهنم مشغول کرد.70 درصد دانشجویان دانشگاه ما خانم ها هستند.

چهار پنج نفرشون یه گوشه ایستاده بودند.ازشون میپرسم: شما واسه چی درس میخونید

با یه قیافه کاملاً جدی میگند: واسه اینکه ازدواج کنیم!!!!!!

آآآآآآآآآخ این عاقبت اندیشی خانم ها منا کشته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


خودمونیه نامبر سه:

داخل دستشویی دانشگاه نوشته بود: لطفاً بعد از هنر نمایی ، هنر خود را محو نمایید...!!!!!!


سیاسیه:

اون آقاهه که رهبر بخاطرش نامه محرمانه داده بود به محمود....

همون آقاهه که رهبر به محمود گفته بود از معاونت برش داره....

همون آقاهه که گفته بود حضرت نوح مدیریتش بد بوده.....

همون آقاهه که توی مجلسی که بود قرآن را با رقص و آهنگ واسش آوردند.....

همون آقاهه که معتقد بود امام زمان 14 خرداد امسال ظهور میکنه......

همون آقاهه که پیش بینی کرده بود جنتی تا 2 سال دیگه فوت میکنه....

همون آقاهه که میگند رییس گروه انحرافیه.....

مییییییییگند همون آقاهه در انتخابات امسال 250 کاندید در کل کشور داره که واسه هرکدومشون علی الحساب 150 میلیون تومان داده واسه تبلیغاتشون.....

آهای آقاهه.... جورابهام که الان چند روزیه نشستم توی حلقت.... جان مادرت بگو این همه پول را از کجا آوردی؟؟؟؟؟!!!!!!

پاورقی نامه:

بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست
آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست

مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب
در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد؟
«بال» وقتی قفس پر زدن چلچله هاست

بی تو هر لحظه مرا بیم فروریختن است
مثل شهری که به روی گسل زلزله هاست

باز می پرسمت از مسأله ی دوری و عشق
و سکوت تو جواب همه ی مسأله هاست

نظرات 16 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ http://www.ehsanhp.blogsky.com

خودمونی نامبر 2 : خب معلومه! تو خونشون که نمی تونن شوهر پیدا کنن! باید برن دانشگاه آویزوون یکی بشن دیگه!
خودمونی نامبر 3 : سال 88 پیش دانشگاهی بودم رفتم دستشویی دیدم رو درش نوشته در این مکان کابینه ی دولت دهم تشکیل می شود!
سیاسیه :
این آقا و اون آقا نداره ممد جون! یکی از یکی دزد ترن!

من خبر ندارم کابینه ها کجا تشکیل میشه ولی اینا میدونم دزدی شغل شریفیه
چون خیلی از آدمهای مهم الان به این حرفه مشغولند...

الناز چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://bakvan.blogfa.com/

عالی بود من نوع نوشتنو نو خیلی دوس دارم به قول به معروف از دل برآید لاجرم بر دل نشیند
خوشحال می شم بازم به وبلاگ بنده سر بزنینن

تصویر خود در آب میبینید...

هرآنچه داریم از نگاه پر مهر شما دوستان است

سحر پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://acnc.mihanblog.com/

نامبر2 ر وکه اصلا قبول ندارم ..!
نامبر3
نامبر 4 اسی مشی
ازاین نامبر ها بذار ..باحاله ..
سلام ..نامبر وان ..

ما موندیم با فمنیسم هایی مثل شما چیکار کنیم
گاهی وقتا مخالفید ، گاهی وقتا موافقید

ولی خوشحالم نسبت به اسی جون نقطه مشترک داریم.....

دانیال پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ق.ظ http://www.danyal.ir

در کام ناکام آرززوهای سیاسی ام ، لبخندی را مهمانم کردی
لینک کردم این مطلب را با اجازه

بعد ازین عشق به هر عشق جهان می خندم
هر که ارد سخن عشق بدان می خندم
خنده تلخ من از گریه غم انگیز تر است
کارم از گریه گذشتست بدان می خندم

امید پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:53 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

پاپیچ اقا و اقاهه نشو رفیق!

بذار سرت خوب بشه بعد فکر دار زدنش باشه


نمیدونم بهت گفتم یا نه
با شعرات حال می کنم
دست مریزاد

استغفرلله
من که با آقا کاری ندارم...
ارادت خیلی زیادی هم نسبت به آقا دارم ولی با آقازاده ها خیلی خیلی مشکل دارم
نکته اصلی هم اینجاست که این آقاهه نه آقاست نه آقازاده
جانوریه واسه خودش

قابل شما را نداره
خوشحالم که مقبول افتاده

سید داود ساجد پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://zharfayenegah.mihanblog.com

زیبا بود
لبخندیدیم

نگاهتان زیباست.
الحمدلله......

سید داود ساجد پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://zharfayenegah.mihanblog.com

دوست من
موسیقی بی کلام قشنگیست که قرار دادی ولی بعد چشمم به آیه ای خورد که قرار داده بودی................................

یک نکته و یک سوال:
نکته = آیات قرارداده شده به صورت پشت سر هم با هر بار refresh کردن صفحه تغییر میکند.

سوال = کاش تناقض یا شباهت(!!!!) موسیقی تارنما را با آن آیه میفرمودید.من متوجه معنی پیامتان نشدم...

سهبا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ http://sayesarezendegi.blogsky.com/

آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد
بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست ؟

چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد
چه نکوتر آنکه مرغ‍‍ــی ز قفـس پریده باشد
پـر و بـال ما بریدند و در قفـس گشـودند
چه رها چه بسته مرغی که پرش بریده باشد

پویا جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ http://kingbijan.blogsky.com

داداش چرا اسم اون اقا هرو نمیگی ایران که اینهمه به گفته ی رهبر معظم انقلاب ازادی داره اصلا میخوای من بگم اقای............ بوققققققق

چون آزادی داریم اسمش را نمیگیم

اگه آزادی نداشتیم که میومدیم بیرون و مرگ بر اون آقاهه میگفتیم.....

رز آبی جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام و درود بر شما جناب آقای آقایی !
اول از همه تبریک میگم بهتون به خاطر تارنمای جالب و جذابتون . من چند ماهی میشه که پیگیر مطالبتون هستم اما نمیدونم چرا هیچوقت قسمت نشده بود که اعلام موجودیت کنم ! الان اومدم که بگم هستم و میبینمتون ! توی این مدت همیشه از وبلاگتون لذت بردم . در عین سادگی ، خاص و دلنشینه . جز معدود تارنماهایی هست که احساس میکنی صاحبش زنده و مستقیم داره باهات حرف میزنه ! میتونم بگم 80 درصد صحبتها و عقایدتون رو قبول دارمو میپذیرم و نوع نگاهتون به زندگی و مسائل رو دوست دارم (شاید چون تا حدودی شبیه به نگاه خودم هست!!) خلاصه اینکه از آشنایی با دندان لق و حرف حقتون خوشحالم !
پایداری دندانهای لق شما حق گویان آرزوی ماست !
ان شاالله که جز 313 نفر باشید و سلام من بی لیاقت رو هم برسونید ...
بازم براتون آرزوی موفقیت و خوشبختی میکنم

علیک سلام جناب رز آبی
بیان جواب نوشته دوستانه شما ، در کوتاهی نوشتار من نمیگنجد
و چه افتخار بزرگی است برای حقیری چون من این چنین ستوده شود برای نداشته هایش.
پیامهای دوستانه شما صاحبدلان ، دلگرمی بی نهایتی به من میدهد تا مشغولیات ذهنم را به نوشتار بیاورم و به این ببالم و مغرور شوم که شما آن را می خوانید.
برای داشتن دوستانی مثل شما افتخار میکنم
من هم برای شما طول عمر با عزت و پربرکت آرزو می کنم

فاطمه شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.fatemeh905.blogfa.com

ممنون که بهم سر زدی و ببخش از اینکه دیر اومدم
این چند روزه خیلی درگیر بودم

خواهش میکنم.
من صبرم زیاده
منتظر میموندم تا بیاید و کامنت بزارید

مهسا یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

خودمونیه نامبر 3 خیلی باحال بود

چشماتون باحال میبینه............

زری دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

خداوند برای شماصبرِِ
برای جوانان ارزومند کامیابیُ
برای فرهنگهای بیمار شفا
وبرای گمراهان مرگ عطا فرماید..
نامبر بیست مینویسی اقای اقایی...

در محضر شما درس پس میدیم استاد قاضی

خدا به قلم شما بیش از پیش توانایی و به خانوادتون سلامتی عطا کنه
انشالله

دخترشرقی دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام اومدم بگم که متنتون عالیه و رسا. دیدم همه با من موافقن و قبل من گفتن.
واقعا قشنگ مینویسین و اتفاقات رایج رو به زیبایی بیان میکنین.
با شنیدن و دیدن این وقایع توو جامعه دلگیر میشم ولی با این نوع متنتون آدم واسه یه لحظه غصه هاشو فراموش میکنه.و یه لبخند رو لبامون مینشونین.
شادی قرین لحظه های زیبای زندگیتون.

سلام
خوش اومدین.صفا آوردین

انشالله همیشه شاد باشین و لبخند روی لباتون باشه

وحیده چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خیلیییییییییییی جالب بود!
منکه کلی به نامبر 3 خندیدم
میمونه یه سوال!!
یعنی شما آقایون اصلا عاقبت اندیشی ندارین؟!؟!؟!؟
توی همون دانشگاه توسط همین خانوم های عاقبت اندیش هنگونده نمیشین؟!؟!؟
بعد براشون عاقبت اندیدشی نمیکنین؟!؟!؟!؟

سلام
ممنون خوبم
خوشحالم که خندوندمتون...

ما که بچه های خوب و سر به زیری هستیم.
کاری به کاره خانوم های دانشگاه نداریم.
بیخیال از کنارشون رد میشیم
به خدا......

پیراشکی پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:59 ب.ظ http://i-and-my-love.blogsky.com/

بله مخصوصا شما محمد آقا که خیلی سر به زیر هستید
و مخصوصا ترم اول و دوم دانشگاه مهستان
اصلا با هیچکس کاری نداشتی
فقط اون من بودم که ....................................

الو......الوووووو.....
آنتن نمیده.........
من که صداتون را نمیشنوم.......
چـ...........ـاتیـ......... الووووووو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد