به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

می خواهی چه کار؟

دوستت دارم پریشان‌، شانه می‌خواهی چه کار؟
دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

تا ابد دور تو می‌گردم‌، بسوزان عشق کن‌
ای که شاعر سوختی‌، پروانه می‌خواهی چه کار؟

مُردم از بس شهر را گشتم یکی عاقل نبود
راستی تو این همه دیوانه می‌خواهی چه کار؟

مثل من آواره شو از چاردیواری درآ!
در دل من قصر داری‌، خانه می‌خواهی چه کار؟

خُرد کن آیینه را در شعر من خود را ببین
شرح این زیبایی از بیگانه می‌خواهی چه کار؟

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌
گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

 

پاورقی نامه:

کاش معنی سکوت هم شنیدنی بود...، شاید اینگونه معنی سکوتم را میفهمید

نظرات 6 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/


همیشه شعرای انتخابی یه جورایی معرک هست ...
در دل من قصر داری ، خانه میخواهی چکار ...؟
میگم با این حرفا دلش رو بردی ؟!!
سلام .

سلام

واسه انتخاب شعرها خیلی وسواس دارم.خدا را شکر تا حالا هم خوب از کار دراومده....

کجایی که ببینی:
دل میرود ز دستم،صاحبدلان خدا را.....

امید جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

وبلاگ دوستداشتنی دارید
لینک کردم و از این دوستی به خود می بالم
درود

شعرتان حرف نداشت

قدمتون روی چشم ما جا داره
بازم به ما سر بزنید امیدخان

دانیال جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.danyal.ir

فریاد را که همه میشنوند ، هنر در شنیدن سکوت است
ایشالله بشنوه محمد جان ، شما خودتو ناراحت نکن !!!

غم عشقت بیابون پرورُم کرد

هوای بخت بی‌بال و پرُم کرد

به مو گفتی صبوری کن صبوری

صبوری طرفه خاکی بر سرُم کرد

زری یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

سلام سلام صدتا سلام
باز از اون شعرای حس برانگیز گذاشتینا. خیلی دلچسب و دلپذیر بود.
راستی چطوریاس مدتیه از مسیراولیه وبلاگت خارج شدی انگار؟ از اون طنزای 30یا 30 نمینویسی استفاده میبردم ازشون. ماکه از وبلاگ راضیم الهی همه ازت راضی باشن

سسسسسلام
چه عجب....
از این ورااااااا

چشم ، مطلب طنز هم میزارم.....

جهانگرد یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.kolbe-akx.mihanblog.com

سلام اخوی عزیزم
خوبی خوش میگذره
عزاداریت قبول
همچنان دل تنگتم
یه پست امام حسینی بگذار بیام صفا کنم
محمد جان جملات زیادی بهم گفتی و میگفتی شاید یادت بره اما خدا رو شکر یادمه و خیلی هاش تو انتخاب مسیر کمکم کرده واسه همینه که شمارو یه جور دیگه دوست داریم
مرشد ما شدی تا از اون خریتمون بیرون بیایم
خیلی مخلصیم

سلام داداشم
عزاداری شما هم قبول باشه

من را همیشه با جملاتت شرمنده میکنی
تو چون دلت پاک و چون خودت دوست داشتنی و صاف و بی آلایش هستی، همه را به این چشم میبینی
خدا را قسم میدم به معصومیت حضرت زهرا از سر گناهان همه ما بگذره تا شاید بتونم تا حدودی به اونچه که تو نسبت به من فکر میکنی برسم

تو را به این شبهای عزیز دعایم کن
التماس دعا

bibal چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.bibal.blogsky.com

ایول آق آقایی

قابل نداشت.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد