به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

جشن(!!!!) تولد....


شناسنامه ام :

به همین سادگی ، به سرعتی که تصورش را هم نکنی گذشت...

دستهایم سردتر شده ، بار گناهانم بیشتر شده ، چهره ام شکسته تر و غصه هایم آن چنان زیاد گشته که هر روز در گلویم بغض را فرومیخورم.

مادرم.... بهترینم....

سال گذشته چنین روزی در کنارت تولدم را جشن گرفتم ولی امروز تو هزاران کیلومتر آنطرفتر....

مادرم.... بهترینم....

سال گذشته دعایت هرشب خواب آرام برایم داشت ولی امروز کابوسها خسته ام کرده....

مادرم.... بهترینم....

ماه رمضان امسال روزه هایی که گرفتم همه باطل است... چون هر روز بغض هایم را می خورم تا دشمنانم و بدتر از همه دشمنان دوست نما شادی نکنند....

مادرم.... بهترینم....

هوای خانه چه دلگیر می شود گاهی

ازاین زمانه دلم سیر میشود گاهی

عقاب تیز پر دشت های استغنا

اسیر پنجه تقدیرمی شود گاهی

نگاه مردم بیگانه در دل غربت

به چشم خسته من تیر می شود گاهی

مبر ز موی سفیدم گمان به عمر دراز

جوان ز حادثه ای پیر می شود گاهی


تـــــــولـــــــدم مبــــــــارک

اروپای ورشکسته ، حریم پشمی ، آرزوی قلبی!!!!!

ورزشیه:

این همه تلویزیون ایران اعلام میکنه :

توی اروپا رکود اقتصادیه...

همه دارند ورشکست میشند...

انگلیس که دیگه بدترین وضعیت را داره و داره فرو میپاشه...

یکی نیست بپرسه پس این همه جشن و شادی توی اروپا چیه؟؟؟؟

اصلاً نکنه ملکه انگلستان النگوهاش را فروحته و این المپیک را برگزار کرده؟؟؟؟


خودمونیه نامبر وان:

اگه توی تاکسی نشستی اس ام اس واست اومد و باید جواب بدی ولی حوصله نداری گوشی را بده بغل دستید تا واست بنویسه.آخه اون بیشتر در جریانه.میدونید چرا اینا میگم....!!!!!

امروز تو تاکسی بودم داشتم عکسای گوشیم را میدیدم.رفتم رو عکس بعدی ، یارو میگه بزن عکس قبلیو من کامل ندیدم.....!!!!!!

احساس من فقط در یه جمله: حریم شخصی در حد پَشم شتر آفریقا!!!!!!


خودمونیه نامبر دو:

یه موضوعی پیش اومد که نزدیک بود دودمانم به فاک عظما بره.

از خدا میخوام اگه قراره من را از دنیا ببره 15 دقیقه قبلش من را خبر کنه که بتونم هارد کامپیوترم را فرمت کنم.وگرنه واسم مراسم ختم هم نمیگیرند...!!!!


پاورقی نامه:

تماشایی ترین تصویر دنیا میشوی گاهی

دلم می پاشد از هم بس که زیبا میشوی گاهی

حضور گاه گاهت بازی خورشید با ابر است

که پنهان میشوی گاهی و پیدا میشوی گاهی

به ما تا میرسی کج میکنی یکباره راهت را

ز ناچاریست گر همصحبت ما میشوی گاهی

دلت پاک است اما با تمام سادگیهایت

به قصد عاشق آزاری معما میشوی گاهی

تورا از سرخی سیب غزل هایم گریزی نیست

تو هم مانند آدم زود اغوا میشوی گاهی

پول بیت المال ، مرسدس بنز ، میانمار

ورزشیه:

توی این باشگاه استقلال و پیروزی میلیارد میلیارد پول بیت المال را میدند این فوتبالیست های احمق تا برند وسط زمین یه عالمه فحش خواهرو مادر به هم بدند و آخرش هم بازی را ببازند.

این که هیچ. توی هر یک از این دو تیم بالای 50 نفر حقوق های میلیونی و پول های بی زبون را حیف و میل میکنند تا مثلاً بگیم باشگاه های ورزشیمون فرهنگی و حرفه ایند.

حالا اگه خروجی خوبی واسه تیم ملی داشتند باز میشد بگیم اشکالی نداره ولی هر روز بدتر از دیروز....


خودمونیه:

روبروی پاساژ خسروی من و رفیقم نشسته بودیم روی کاپوت یه مرسدس بنز گرون قیمت.

یه دختره ای اومد گفت: آقا ماشینتون خراب میشه ها... کاپوتش میره داخل و کلی خرج داره....

منم جواب دادم: اشکالی نداره خانم.... بیخیالش میشم و میرم یه بهترش را میخرم.

بعد یه نگاه عاقل اندر سفی کرد بهمون ، در بنز را باز کرد و گازش را گرفت و رفت.

ما هم سینه خیز اومدیم تا خونه......!!!!!!!!!!


سیاسیه:

باز بگید چرا هی داد میزنی فلسطین و غزه و .....

اصلاً همشون را بیخیال.شما را به امام حسین قسم بیا این لینکی را که گذاشتم را بخون ببین خون به دلت میشه.

یه عده بودایی ( بت پرست ) و هندو ( گاو پرست ) دست به کشتار مسلمانان میانمار زدند.

ازشون میخواند گوشت خوک و شراب بخورند و به مقدسات اسلام توهین بکنند.هرکسی این کار را بکنه کاریش ندارند ولی هرکی نکنه زنده زنده توی آتیش سوزونده یا تکه تکه ش کرده و به خانواده ش تجاوز میکنند.

فقط به جرم مسلمونی....!!!!   الهم عجل الولیک الفرج........


پاورقی نامه:

غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم

تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم

رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد

من در این ویرانه ها احساس غربت می کنم


*********************************************************

تذکر : لینک زیر به همراه تصاویر بسیار وحشتناک و آزار دهنده است. ( +18 )


{  لینک به صفحه کشتار مسلمانان میانمار  }