به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

ارشاد دلقکها ، امامزاده سیار

ارشادیه:

مثل جت از کنارم رد شدند.مونده بودم دو تا دختر چطوری میتونند با پاشنه های حدود 10 سانتیمتری با این سرعت بدوند..!!!!!

چند قدم که جلوتر رفتم دیدم یه ماشین پلیس فقط یه کاغذ A4 روی شیشه ش چسبیده و نوشته گشت ارشاد.

یکی نیست بگه بهشون: دختر خوب.... واسه چی با این لباس تنگ و نازک و با این آرایش وحححححححححححشتناک میای بیرون؟

با این آرایشهای عجیب و قریب آدم یاد دلقک سیرک میوفته..... 

خداییش کدومش بهتره؟؟؟؟؟؟؟؟



عجیبیه:

عکسی از امامزاده سیار (!!!!!!  !!!!!!!) در اراک و افرادی که دوان دوان به سوی ضریح می اومدند و دستی بهش میکشیدند و پولی هم داخلش مینداختند و با دوتا مشتشون محکم به سر و کله خودشون میزدند و گریه میکردند.



یه مردی هم که گویا رابط میون امامزاده و مردم بود با یه میکروفون همه را برای زیارت ضریح امامزاده دعوت میکرد (!!!!!!!! !!!!!!!!!) . یک نفر دیگه هم پارچه سبزی را تکه تکه میکرد و به مردم می داد که دخیل ببندند.

حالا که به خاطر غم گرونی و نان مردم وقت ندارند به امامزاده سر بزنند ؛ امامزاده راه افتاده و به مردم سرکشی میکنه..!!!!!!!!


پاورقی نامه:

باز از حسـرت پاییــزی تــــو دلتـــــنگم

ازتو میـــگویم و در قافیه ها می لنگم

ازتو می گویم وهرشب به جدالی سنگین

با همه شاید و اما و اگر می جنــــگم


مثل یک پنــجره در حسرت ناکـــامی ها

آه ای رهگـــــذران ، منتــــظر یک سنگم

گرچه زیباست ولی کاش که ویران باشد

در و دیوار که دور از تـــــــو گرفته تنـــــگم


نظرات 27 + ارسال نظر
مریم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:40 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

سلام برادرم!
این ارشادیه خیلی جالب بود
یاد خاطره ای از خودم افتادم
البته نه از اون لحاظا...نه
من هر سال که بخوام برای عید خرید کنم دعوا میشه
هی نمیخوام چیزی بخرم هی اینا میگن مگه میشه سال جدید لباس جدید نباشه
خلاصه خریده حتما هست
حالا امسال گفتم کفش نمیخرم
مامانم گفت باشه من میخوام برم بخرم شما همرام بیا
منم بیخبر رفتم و دیدم بله برای منم کفش انتخاب کرده
اونم چ کفشی به قول خودت با سه سانت پاشنه
اه اینقدر بدم میاد
تا اونموقع که از خدا عمرگرفته بودم کفش پاشنه دار نپوشیده بودم
همش اسپرت و کتونی
اصلا با این کفشای پاشنه دار مشکل دارم اساسی
بهشون هم میگم کفش تق تقی
آخه راه میری تق تق می کنه دیگه
حالا شما فکر کن من چجور این سیزده روز عید رو سر کردم
هی راه میرفتم هی تلو تلو میخوردم
دیگه سوژه ای بودم برای خودم ناب و دست نیافتنی
دادشم میگفت:مریم این کفشت و چادرت و روپوشت اصلا با هم جور نیست همون کتونی بپوشی بهتره
عجبیه: امامزاده سیار!!!!!!!!!!
دیگه جل الخالق

به نظر من هم همون کتونی را بپوش
آخه اگه بدونید آقایون چقدر خانم ها را واسه کفشاشون مسخره میکنند..........
من مونده ام
فلسفه این لباس های عجیب و غریب خانم ها چیه؟
دیروز یه دختری را دیدم یه شلوار پوشیده بود که از زانو به پایینش صورتی بود و از زانو تا کمر بنفش..!!!!
کفش هاش هم سبز بود
یه شال سفید هم انداخته بود روی سرش.البته بهتره به جای شال بگم دستمال کاغذی.
چون اندازه دستمال کاغذی بود
یکی میشه به من بگه این مدل لباس از چه تفکری گرفته شده؟؟؟؟؟

امید جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:41 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

به نظر فقر فرهنگی ما ریشه در جامعه بیمار دارد
هر وقت فکر سلامت فرهنگ مان بودیم باید اول به مداوای جامعه مان بپردازیم

اگر مسئولین بجای گیر دادن سعی در رفع گیر و کار مردم کنند نتیجه بهتری خواهند گرفت


همیشه گفته ام شعرهایت خیلی روان هستند
البته هنوز هم میگم
دوست داشتنی هستند

خدا یا به ما صبر بده یا به این مسئولین مرگ
که فکر میکنم دومی ارجحیت داره نسبت به اولی....

خاطره جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:00 ق.ظ http://rahalost.blogsky.com

سلام
نمیدانم ایا باید برای فهماندن مسایل دینی باید جبر داشت یا تبلیغات درست . ایا جامعه این همه دین ستیزی را که از فرهنگ غرب تزریق میشود نمیبیند. مسولان ایا زیباست جبارانه دین را به یاد ما بدهند؟یا راههای دیگری هم دارد؟
دوست عزیز من نیز به مانند شما از وضع اسف بار جامعه متاسفم.

سلام
این جامعه متشکل شده از من و شما....
این من و شما هستیم که باید وظایف اصلیمون را انجام بدیم.
چون مسئولین فهم و درک درستی از روش آمورش راه درست به مردم ندارند.
فکر میکنند همیشه زور و اجبار جواب میده.

از ابراز عقیدتون ممنونم

مریم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

بازم سلام
حالا چ بخوام یا نخوام و چ شما بگین یا نگین من همون کتونی رو به کفشای سیندرلا ترجیح میدم
ولی اون خانما رو بهتره آدم زیاد دید نزنه داداش
برا چشمامون ضرر داره واللا
اون خانمه رو که دیروز دیدین بهشون میگن رنگین کمان
البته همین الان این اسم اومد تو ذهنما
عجب اسمی براش گذاشتم خداییش
در ضمن همون قدر آقایون مسخره می کنن خانما رو خبر ندارین که خانما هم موها و ظاهر آقابون رو مسخره می کنن
در ضمن خبر ندارین بازم فکر کنم خدا گفته همونقدر حجاب برای خانما لازمه آقایون هم باید لباس مناسب و در خور شان یه مسلمان بپوشن
بلــــــــــه اینطوریه دیگه

بازم علیک سلام
خدا گفته یه نظر اشکالی نداره
من هم همش یه نظر به مدت 7 دقیقه نگاه کردم ..!!!!!!!!!

ناگفته نمونه قیافه بعضی از آقایون آدم را یاد آرایش دخترخانم های تازه عروس میندازه.
متوجه که میشید چی میگم...؟؟؟؟؟

بله... میدونستم اینجوریاست....

مریم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

یه نظر شما میشه هفــــــــــت دقیقه؟؟؟
واقعا قیافه شون اونقدر زشت میشه که آدم عقش میزنه وقتی به قول خودتون بخواد یه نظر نگاشون کنه
ولی بیاین اون فهت دقیقه رو به هفت ثانیه کاهش بدین
واللا اون چشماتون توو اون دنیا روز قیامت بهتون رحم نمی کننا
اعتراف پشت اعتراف
حالا چنتا هفت دیقه ای هست؟

حالا ما یه چیزی گفتیم
هفت دقیقه هم نبود ولی بود دیگه....


انشالله تکرار نمیشه
قول میدم

وحــــیده جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

کلا این موضوع حجاب،موضوع جالبیه!
سوال خوبی پرسیدی که=> خداییش کدوم بهتره؟
به نظر من هر کسی سلیقهء و منطق خودش رو داره چه این خانم محجبه و چه اون دختری که طرز لباس پوشیدنش فرق داره...
اما نمیدونم واقعا کی میرسه اون زمان که هر کسی،همون طور که دوست داره زندگی کنه و لباس بپوشه،اون هم از روی شعور الهی،نه از روی جو بقیه و مد سال!!مورد تمسخر هم قرار نگیره و با یه برگهء روی یه ماشین وحشت نکنه!
امامزاده سیار؟!
جل الخالق!این مدلیش رو دیگه ندیده بودم!
مثل همیشه انتخاب سوژه ت خیلی جالبه
شعر هم که عالی و زیباست

من نمیدونم چرا همه تاریخ بشریت دنبال اون روز میگردند و پیداش نمیکنند
نکنه اون روز وجود نداره و ما همه ول معطلیم...؟؟؟؟؟؟!!!!!!

توی این مملکت همه چیز عجیبی میشه دید
حتی امامزاده سیار..!!!!!!!!

شعر هم قابل شما را نداره...
پیشکش.....

مریم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

آفرین داداش خوبم آفرین

ما از اولش هم بچه خوبی بودیم
الکی پشت سرمون حرف میزنند.....
چاکریم.....

شبنم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:59 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


من کفش پاشنه بلند دوست دارم . کتونی نمیپوشم !!!


خدارو شکر تا حالا به من گیر ندادن . البته چیزی برای گیر دادن پیدا نکردن

دیدید جدیدا به جای شلوار ساق ساپورت مشکی میپوشن ؟


امام زاده چه سیارش چه غیر سیارش داره مثل قارچ سبز میشه . نمیدونم این همه امام زاده چه جوری شده . و اینکه چرا اینا توی ایرانن . پس امام رضا غریب نیست

هر کسی که سید باشه بهش میگند امامزاده

حالا خودت حساب کن چه خبره...!!!!!!!!

سحر شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:24 ب.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام ...
خوبین ؟ خوشی ایشالا ؟
این مازاده که حتما ضریحشو ساختن دارن میبرن آره ؟
مردم ما هم که حاجت زیاد دارن ..!
چقدر این پاورقیه قشنگه .." از تو می گویم ودر قافیه ها می لنگم .."

سلام
ممنون... شما خوب باشی ما هم خوبیم....

مردم ما کاشکی به جای این همه حاجت یکمی عقل داشتند.....

الناز شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:15 ب.ظ http://bakvan.blogfa.com

ای کاش می توانستم
-یک لحظه می توانستم ای کاش-
بر شانه های خسته خود بنشانم
این خلق بی شمار را
گرد حباب خاک بگردانم
تا با دو چشم خویش ببینند
که خورشیدشان کجاست
و باورم کنند.
ای کاش
می توانستم.

صاحب این قطعه ادبی کیه؟ از خودتون بود ؟

وحــــیده شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com

جسارتا و با اجازه ت،فکر میکنم من بدونم!
چون همه وایستادیم و به هم نگاه میکنیم!!
اون بنده خدایی هم که میره دنبال کاری که واقعا دوست داره و درسته،همه انگشت اتهام رو میگرین طرفش که،اُهوع!!این چه مدلشه!!چرا اینجوری زندگی میکنی و...
بله...و اینجوری میشه که،نه کسی به کسی کمک میکنه،نه کسی جرآت میکنه بیاد بگه:آقا راه درست اینه،من پیداش کردم!
اون روز هست منتها بستگی به "من"ها و "شما"ها داره!

یه جورایی شبیه پیدا کردن مدینه فاضله ست.
چون مدینه فاضله توی ذهن هر کسی یه شکل خاصی داره.کمتر میشه توی ذهن مردم در مورد این موضوع نقطه مشترک پیدا کرد....

الناز دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 ب.ظ http://bakvan.blogfa.com

سلام نه بابااز احمد شاملوی بزرگه " شعر کاملش تو وبلاگم هست اگه دوس داشتین تشریف بیارین بخونین خوشحال می شم البته شما همیشه به وبلاگ بنده لطف دارین

تو را خدا ببخشید اگه دیر به دیر میام وبلاگتون
به خدا گرفتاریم خیلی خیلی زیاده
انشالله در آینده جبران می کنم

وحــــیده دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ب.ظ http://hamishe-eshgh.blogsky.com


یه اشتراکاتی هست ولی حرفت رو قبول دارم...
و برای همینه که خدا "قضاوت" در مورد عمل کسی رو دوست نداره

ممنون که حرفم را قبول کردید.....

احسان سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

آخه ممد جون این انصاف نیست که اون ور دنیا وسط ورزشگاهشونم این بساط باشه :
http://webdiscover.ru/uploads/images/2012-06/4871_133949353879.jpg
ولی اینجا به چهار تا دونه موی یه دخترم گیر بدن!

جان کفاشیان (رییس فدراسیون فوتبال) بگو چقدر گشتی تا این تصویر را پیدا کردی؟؟؟؟
مرد باش و راستش را بگو

مریم جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

آپم

همین؟؟؟؟؟!!!!!؟؟؟؟؟!!!!

احسان جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:45 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

به قران همین جوری تو یه دونه از یا سایت های موزیک خارجی بودم یهو اون گوشه ی سایت چند تا عکس تبلیغاتی انداخته بود که یکیشون این بود!
حالا نگفتی ممد جون! انصافه؟

نه داداشم....
اووووووووووووووووووووووووج بی انصافیه.....

هیچ کسی هم نیست حق ما را بگیره....!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مریم شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://najvaye-tanhai.blogsky.com

توام امتحان داری؟
یا امتحان تو رو داره؟
یا امتحاناتت نزدیکه؟
یا دلت نمیخواد بروز بشی به کس چه؟
یا هنوز زوده برای آپ کردن؟
یا مطلب جدیدی در چنته نداری؟
یا توو چرکنویسه و آماده انتشار؟
یا دلت میخواد هی کامنتا رو تایید کنی؟
یا گزینه های الف د به بعد
یا همون د درسته؟
همه موارد
اصلا بذار مث بچه آدم بگم بهت
سلام داداش محمد
بروز نمی شوی آیا؟

سلام
به روز میشم
ولی یه ذره تنبل شدم....
احتمالاً بخاطر گرما و بی پولیه....
( خودم هم نمیدونم این دوتا چه ربطی به هم داره؟؟؟؟؟ گرما و بی پولی ؟؟؟؟؟)

فانی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

:)))) وای این چه عکسیه گذاشتی احسان !!
من موندم شما دوتا بلاخره این وری هستید یا اونوری!!!!!
.
**
کلن زیاده روی در هیچ کاری خوب نیست! تیپ مانتویی و کفش پاشنه دار بد نیست !‌ منتها درست پوشیدن و استفادش ملاکه !‌
.
مردای ایراانی خانوماشونو می کنن تو لفاف حجاب و همونا می شینن صبح تا شب پای ماهواره خانومای خارجی رو نگاه می کنن!!!!!!! بگو کدوم مردی ننشسته آهنگای جنیفر و یا امثال اونو نگاه نکنه !!‌؟
یا تو خیابونا دخترای مانتویی رو دید می زنن!!

ایمونمون هم مثل همه چیزای دیگمون می لنگه ..
.
یک دست به مصحفیم و یک دست به جام،
گه نزد حلالیم و گهی نزد حرام؛
ماییم در این گنبد ناپخته خام،
نه کافر مطلق، نه مسلمان تمام

.

ما هم اینوریم هم اونوری
البته دشمن حزب باد هم هستیم......

منظورت جنیفر لوپزه؟؟؟؟؟
حالا این جنیفر لوپز کیه؟؟؟؟؟
من که تا حالا حتی اسمش هم نشنیدم....
اصلاً ما ماهواره نداریم
شهرمون هم دختر مانتویی نداره

فانی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

درد را از هر طرف نوشتم درد بود ...
.
خدا آخر عاقبت هممون و بخیر کنه ..

انشالله....

فانی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

میدونم!!
اگر خدا روبروت باشه و شما را به راه راست هدایت کنه شما بازهم گمراه میشید!!. چون سمت راست خدا سمت چپ شما میشه!!
.
یه کم کار کن جای این کارا!

باور کن همین یک ساعت پیش از سر کار اومدم....
آخه کارم هم یه جورایی همین کاره.....
کلاً خسته نباشم.....

محمد علی اسماعیل زاده دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://goldoneyas.blogfa.com

سلام برادر
ممنون از تعریفت حال کردم عجیب
تامرد باشم از تو اصفهونی یه نون و املت نگیرم
به وب ما هم سر بزن
شخصی asemoonentezar.blogfa.com
پایگاه شهید قاسمی گلیرد goldoneyas.blogfa.com

سلام داداشم
من که لیاقت ندارم
عبـ....... ر....... کوچیک شماست

مامیچکا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

خوب یا بد طرز پوشش دیگران رو ما نعیین نمی کنیم... طرز فکر ما ملاک خوبی برای سنجش پوشش دیگران نیست... هر کسی مختاره هر ججوری که دوست داره لباس بپوشه

این هم از اون جواب های دندان شکن بوداااااا

تکبیر:
الله اکبر الله اکبر



فانی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

مامچیکا :
درسته که پوشش دیگرون رو ما تعیین نمی کنیم ! ولی هر جامعه ای یه ملاکی واسه پوشش داره !‌
.
که رعایت نکردن اون حریم قوانین و فرهنگ کشور رو بهم میزنه.
اینو واسه این گفتم که گفتید هر کسی مختاره .. مختار بودن که هست ولی این مختاری حدود داره واسه خودش.

کاملاً درسته...
آدم های یک جامعه باید حریم و قوانین اون جامعه را اجرا بکنند.
حجاب هم توی جامعه ما یکسری قوانین شرعی و یکسری قوانین عرفی داره که رعایتش هم واجب و هم ملاک سنجش شخصیت انسانهاست.

فانی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

maleki شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ http://delneveshtehha.vastblog.com/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه.
در مورد این پست منبع راسخی دارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من خودم چنین چیزایی رو مشاهده کردم ولی فکر نکنم که این عکس مربوط به شهر اراک هستش.

سلام
منبع از این واضحتر....!!!!
آخه این امامزاده ها را توی همه شهرها میگردونند و.....

soheila شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ق.ظ

aaaaaliii boood

قابلی ندااااااااااااشت

رهگذر سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:24 ب.ظ

مردم هر چه فقیر تر میشن خرافاتی تر و جاهل تر میشن
خوب در مورد پوشش هر کس آزاده ... اما به شرطی که زور نباشه ... وقتی آزادی باشه طرف خودش پوششی را که زیبا تر باشه انتخاب میکنه ... و دیدگاه هر کس به زیبایی یه چیزه ... من هیچکدوم از دو تصویر بالا را نمیپسندم ... به نظر من هر دو دارن از دو طرف پشت بوم میفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد