به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

وای وای وای ترسیدم....

پیشاپیش مرگ نابهنگام خودم را به خودم و همه دوستان و آشنایان تسلیت میگم...!!!!

قرار شده من بمیرم.درواقع قرار شده من را حالم را بگیرند و سرم را زیر آب کنند...!!!!

.

.

.

.

موضوع از این قراره که من داخل اون یکی وبلاگم یکسری مباحث تحلیلی در مورد یکی از شبکه های ماهواره ای گذاشتم و به خییییییییییییلیییییییییییییی ها برخورده.حالا چپ و راست ما را تهدید میکنند...

همین را کم داشتیم که عکسمون را هم داخل شبکه های ماهواره ای پخش کنند و بگند من جیره خوره دولتم....!!!!!   


لینک مطالب مورد نظر را واستون میگذارم که اگه دوست داشتید یه سر بزنید...


نقدوبررسی شبکه فارسی زبان من و تو( manoto tv ) قسمت اول


نقدوبررسی شبکه فارسی زبان من و تو( manoto tv ) قسمت دوم


نقدوبررسی شبکه فارسی زبان من و تو( manoto tv )قسمت سوم


پاسخی به الطاف(!!!!) برخی دوستان(!!!!)

نظرات 8 + ارسال نظر
پیاده نظام سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ق.ظ

الهی همشون قربونت برند
الهی داغت را نبینم فرمانده
بزار اینا از عصبانیت بسوزند، پودر بشند و نابود بشند
زنده باد وبلاگ نویس نترس

مهدی ابراهیمی سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ

جدی میگی محمد؟ تهدیدت کردند؟
یعنی این بهایی ها اینقدر پر رو شدند که علنی یکنفر را تهدید کنند؟

س سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ http://eisila.parsiblog.com

سلاام بر مرد شجاع روزگار
بیخود می کنند کوچکترین چشم زخمی به تو برسانند.
مگر دعای مادران به زیبایی وجود تو نگاه نمی کند؟
مگر حقیقت نگران ترا تنها می گذارند. شبکه های بی اساس و زردروی و غافل از معنا حتی اگر تمام هنر خوانندگی خود را به یاری بگیرند نخواهند توانست آواز حقیقت را خاموش کنند. برقرار باشی عزیزترین جوان. زنده مانی

تشکر

س سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

قوی باش می دانم که هستی
همه ی دوستانت تو را یاری می رسانند.
تمام شبکه های ضد ایرانی باید بساط زشتکاریشان را برچینند.

آریانا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

چرا وبلاگ دیگه آپ نیس از بهمن 89 ؟
پیشاپیش یه فاتحه براتون می خونم !!!!!

از بهمن 89 !!!!!!؟؟؟؟؟؟
مجدداً سر بزنید آپه آپه
.
.
.
بابت فاتحه هم ممنونم

عسل شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ق.ظ

دور از جونت.مگه شهر هرته که بخوان سرت را زیر اب کنند.
اونا هیچ غلطی نمیتونن بکنند
درضمن معروف شدنت را بهت تبریک میگم

الناز یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ http://drnaderi.blogsky.com

این مطلبی که نوشتی راجبه میزان فاصله دلها وقتی می خونم به نظرم درسته ولی من اینجوری نیستم تمام عصبانیت من از طرف مقابل در سکوت خلاصه میشه یعنی وقتی کسی سرم فریاد بکشه من فقط حرف نمی زنم.

کتایون پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

غلط میکنند
باهاشون قرار بزار، ما را هم خبر کن تا بزنیم حالشون را جا بیاریم
من کاراته کار هستما

حتماً.....
من که کتک خور هستم.شما که رزمی کار هستید خواهشآ بیاید بزنیدشون.
چون من خیلی ازشون میترسم(!!!!!!!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد