به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

به تارنمای محمد آقایی خوش آمدید

وَمَنْ أَعْرَضَ عَن ذِکْرِی فَإِنَّ لَهُ مَعِیشَةً ضَنکًا وَنَحْشُرُهُ یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَعْمَى

ماه رمضان، قبولی دانشگاه

حلول ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و ماه بخشش گناهان را به همه روزه داران تبریک عرض می نمایم.


خداوندا سوگندت می دهم به عظمت لیالی قدرو سوگندت می دهم به عزت و برکت قرآن، این ماه رمضان را آخرین ماه رمضان غیبت ولی عصر(عج) قرار بده... آمین...


خودمونیه:

امروز صبح (اولین روز ماه رمضان) که رفتم سرکار دیدم تمامی همکارام یک ساعت دیر اومدند.با خودم گفتم خوشا به حالشون، اینطور که معلومه تا صبح شب زنده داری و راز و نیاز کردند.


ظهر که شد می بینم هرکدومشون که دارند میرند طبقه بالا بهم میگند:آقای مهندس بفرمائید ناهار...!!!!!!

وقتی بهشون میگم :ممنون من روزه هستم، طوری با تعجب بهم نگاه می کردند که نزدیک بود شک کنم که آیا روزه داری ثواب داره یا گناه؟؟؟؟؟؟


خبرستانیه:

و تمامی کاتبان و راویان و گویندگان دهان به دهان تاریخ در تمامی متون و کتب و لوایح نگاشتندی و ثبت کردندی که اینجانب محمد بن محمدتقی بن یدالله بن محمدعلی بن حسن در سنه 1390 شمسی (1432 قمری و 2011 فرنگی) در مقطع کارشناسی در دانشگاه جهاد دانشگاهی بابل قبول شدم دندی و این قبول شدن دندی را به فال نیک گرفتندندی و دعا کردندی تمامی پشت کنکوری های مفلوک به قبولی در دانشگاه مدنظر نائل گردندندن دندن دندی.... انشالله......


پاورقی نامه:

آورده است چشم سیاهت یقین به من

هم آفرین به چشم تو هم آفرین به من

جغرافیای کوچک من بازوان توست

بگذار تنگ تر شود این سرزمین من

نظرات 9 + ارسال نظر
دخترشرقی چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:18 ب.ظ http://delneveshthayeman.blogsky.com/

سلام
احوال شما
عبادات تون قبول.
راستی اداره ما درست معکوس شماست . همه روزه .
ایشالله که همه به آرزوهای خوبشون توو این ماه عزیز برسن.
قبولیتون مبارکه . ایشالله که موفق باشین. خیلی خوشحال شدم.قدر روزهای دانشجویی تون رو حتما بدونین . تا میتونین دوست پیدا کنین و اردو و تفریح...

سلام
مرسی ممنونم.نماز و روزه شما هم قبول باشه...
.
.
.
شما لطف دارید.بازم ممنونم...
دلم واسه درس و دانشگاه خیلی خیلی تنگ شده بود.
انشالله شما هم در همه مراحل زندگیتون موفق باشید.... انشالله....

Elnaz پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ق.ظ

tabrik migam
bayad vase ghaboli eftari bedin

ممنون
با این ارزونی بی سابقه(!!!!!) و یارانه های میلیونی که حاج محمود میده میشه افطاری داد؟؟؟؟؟؟؟

زری پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://www.teshk59.blogfa.com

سلام عرض شرمندگی
اقای اقایی من گند زدم درحال کلیک نظر برای پاک کردن نظرات خصوصی بودم که کامنت شمام دیلیت شد حالم گرفت.
خوب شد خوندم و یعد دیلیت شد وگرنه ازفضولی دق میکردم. ممنون که اومدین. چشم من که میام وبلاگ خوبتو سرمیزنم مرتب.
قبولیتونم تبریک میگم ایشالا بدون واحدموندگی و مشروطی ودردسرای دوران دانشجویی کارشناسیتو بگیری و تو مقطع دکتری ببینیمت.

سلام
اشکالی نداره.مهم اینه که نظرم را خوندین.
انشالله.......
منتطرتون هستم......

مهسا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:39 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

. .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
سلام دوست خوبم آپم بیا نظراتم بگو

سلام...
چشششششششششششششششم

سحر یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ق.ظ http://acnc.mihanblog.com/

سلام
خب میرفتی زیر آب زنی میکردی داداش ..به مدیر میگفتی روزه خوار هارو ..البته که تو مرام شما نیست .. البته اگه خود مدیر جزوشون نباشه ..
مبار کا باشه .. شیرینی یادت نره ..

سلام
مدیرمون هم روزه خواره....!!!!!!!
چشم ، شیرینی هم میدیم....

دختر شمال سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ق.ظ http://r00zaneh.blogsky.com/

هم نماز روزه قبول ، هم دانشگاه قبول

مرسی
ممنونم....

گیس گلابتون پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ب.ظ http://kaskiat.blogsky.com/

سلام ...نماز و روزه تون قبول
تبریک میگم...زولبیا و بامیه قبولیتون رو هم افطار بیایم بخوریم دیگه

سلام
نماز و روزه شما هم قبول باشه
ممنونم
قدمتون روی چشم...

مهسا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:08 ب.ظ http://deleasemooni.blogsky.com

. .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
آپم بیا نظراتم بگو

بهار جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:05 ب.ظ http://bachchemahal123.blogfa.com

سلام
به روزم

سلام
خوشحالم
حتماً میام....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد